Lyra Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Det lurer jeg på. Og gjerne hvilke farger også. Bruker dere samme sminken/fargene hver dag eller varierer/eksperimenterer dere? Legg gjerne ut bildeeksempler.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Litt foundation, litt rouge, mascara og nøytral leppestift. Anonymkode: b7ce6...bd0
Eolin Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 vanligvis ingenting, men hvis jeg har tid og ser at jeg ser veldig trøtt ut så prøver jeg å fikse det litt med noe foundation, bb cream og maskara.
Djungelvrål Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 (endret) Cc-creme/foundation i samme hudtone som min egen, pudder, concealer 1-2 toner lysere enn min egen hud, lys rosa lett skimrende rouge, av og til matt lys bronzer, bryngel med farge, brynsblyant i mellombrun, 3 eyelinere (to forskjellige sorte på vippekanten oppe og hvit på våtkanten nede), sort mascara, primer, lys skimrende champanjefarget øyeskygge bare på lokket, nude lipgloss, settingspray. Bruker 7 minutter på det før jeg skal på jobb. Endret 19. januar 2016 av DreamOn
Lyra Skrevet 19. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2016 2 minutter siden, DreamOn skrev: Cc-creme/foundation i samme hudtone som min egen, pudder, concealer 1-2 toner lysere enn min egen hud, lys rosa lett skimrende rouge, av og til matt lys bronzer, bryngel med farge, brynsblyant i mellombrun, 3 eyelinere (to forskjellige sorte på vippekanten oppe og hvit på våtkanten nede), sort mascara, primer, lys skimrende champanjefarget øyeskygge bare på lokket, nude lipgloss, settingspray. Bruker 7 minutter på det før jeg skal på jobb. 7 minutter på hele den prosessen der? Imponert! 4
Fredsmegleren Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 solfaktor 50 på huden og solfaktor 30 på leppene eventuelt concealer dersom jeg har poser under øynene
infectedsopp Skrevet 19. januar 2016 #9 Skrevet 19. januar 2016 Ingenting, men hender jeg tar på litt mascara hvis jeg skal ut og spise med venninner for eksempel
Djungelvrål Skrevet 19. januar 2016 #10 Skrevet 19. januar 2016 13 minutter siden, Lyra skrev: 7 minutter på hele den prosessen der? Imponert! Mange års trening, bruker lengre tid til f.eks fest.
Gjest lipgloss Skrevet 19. januar 2016 #11 Skrevet 19. januar 2016 bruker bb cream og tegner brynene opp siden de er så lyse fra midten og ut,og så litt lett mascara.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #12 Skrevet 19. januar 2016 10 minutter siden, DreamOn skrev: Mange års trening, bruker lengre tid til f.eks fest. Det er gjerne det det er. De som sier at det tar fryktelig lang tid å bruke så "mange" produkter er gjerne ikke så drevne på det. Da tar det selvsagt lenger tid. Når man har en fast prosedyre som man gjør hver morgen er det klart at det går raskt unna. Anonymkode: 7d86b...334
Sjay Skrevet 19. januar 2016 #13 Skrevet 19. januar 2016 Foundation og/eller pudder, bronzer, mascara, øyenbrynspudder, øyenbrynsgelé, leppepomade med eller uten farge. Pleier å få veiledning i butikken når jeg kjøper nye produkter. Bra erfaring med Body Shop og Bare Minerals.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #14 Skrevet 19. januar 2016 Det varierer veldig etter dagshumøret. Noen dager sminker jeg meg med kalde farger, noen ganger varme, noen ganger rosa og lilla toner, noen ganger oransje og røde, noen ganger brune og lysebrune osv.. Jeg bruker foundation, konturpudder og/eller solpudder, blush, noen ganger highlighter (om jeg ikke bruker shimmer på øynene), dip brow pomade, øyenskygger (varierer hvor mange forskjellige, men minst tre forskjellige), gelliner (har ALLTID litt tykk eyeliner på øvre vippekant og vinge), mascara. Bruker aldri noe annet enn leppomade på leppene, er ikke vandt til leppestift og syns ikke jeg kler det. For noen er nok dette altfor mange men det bryr jeg meg ikke om, jeg syns sminke er gøy og liker å se annerledes ut fra dag til dag. Anonymkode: de20c...ac9
Hmmmmmm Skrevet 19. januar 2016 #15 Skrevet 19. januar 2016 Jeg bruker pudder, blush, concealer, litt brynpudder, vippetang. Har svarte vipper fra før..Det var det. Vær dag sminke:))
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #16 Skrevet 19. januar 2016 Kun mascara. Anonymkode: 2ebef...76c
Gjest Honeyblossom Skrevet 19. januar 2016 #18 Skrevet 19. januar 2016 BB Cream, pudder, eyeliner (vanlig på våtkanten oppe og flytende på øyelokket.), mascara, og øyebrynspenn. That's it. Bruker det samme om jeg skal på jobb eller på fest, men på fest er jeg som regel litt nøyere med eyelineren og gjør litt mer cateye. Er ikke så kreativ i sminkeveien akkurat
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #19 Skrevet 19. januar 2016 Bruker bare brynssminke på jobb, og concealer ved behov. Skal jeg noe annet etterpå bruker jeg mascara og innimellom Rouge. Anonymkode: 9daf6...6c0
mm456 Skrevet 19. januar 2016 #20 Skrevet 19. januar 2016 Primer, foundation (mac studio fix, NC40 eller Rebecca Stella Foundation i nr. 4) blandet med strobe cream (mac) eller Jan Thomas sin glødekrem (illuminizer eller noe sånt, haha), kremcontour med en mørk moussefoundation (maybelline), puddercontour fra Anastasia, solpudder (give me sun, mineralize skinfinish fra mac), elsker den fordi den er så varm og gir masse glød Highlighting med Mac sin Prep+ prime i fargen Lightboost, Chanel sitt Les Beiges-pudder for mer glød, former øyenbrynene med Anastasia Brow Wiz og Dip brow (medium brown), også til slutt på øynene tar jeg Urban Decay sin eyeshadowprimer, for å så ta litt varme farger, i tillegg til litt av Mary-lou manizer (også over kinnbeina), ogsååå til slutt en eller annen Lancome Mascara + Urban Decay Setting Spray og Mac Fix+ sprayen Hoh..... Det var visst mer enn jeg trodde, men jeg bruker bare 30 min!! Haha, alltid effektiv fordi jeg vil sove lenge... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå