Gå til innhold

blandeforhold for dummies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom jeg har vikingfjord eller kalinka, hva er godt blandevann? Og hva blir forholdet?
Hvis man skal ut, blir det til at man blander opp på forhånd, eller tar med alkoholet og blandevannet separat? 

Takknemlig for hjelp :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vikingfjord som blandevann til Kalinka og Kalinka som blandevann til Vikingfjord. Forholdet blir 50/50.

Anonymkode: 1b862...1d1

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vikingfjord som blandevann til Kalinka og Kalinka som blandevann til Vikingfjord. Forholdet blir 50/50.

Anonymkode: 1b862...1d1

Høres fornuftig ut. 
Har hørt mye bra om Tik Tak også. Blandeforhold 50/50/50? ;) 

Endret av Fredsmegleren
Skrevet

Spørs jo helt hva du liker. Selv pleier jeg å blande kanskje 1 del sprit, og 3-4 deler brus. Blander med urge, sprite eller Fanta. Spørs litt hva jeg har lyst på den dagen. 

Du gjør som du vil ang å blande før eller på festen. Noen ganger kjøper jeg blandevann på vei til festen, da blander jeg jo der. Noen ganger har jeg god tid hjemme og alle ingredienser tilgjengelig. Da blander jeg der. Jeg tror kanskje det vanligste er å blande på festen.

Anonymkode: d5524...8b9

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs jo helt hva du liker. Selv pleier jeg å blande kanskje 1 del sprit, og 3-4 deler brus. Blander med urge, sprite eller Fanta. Spørs litt hva jeg har lyst på den dagen. 

Du gjør som du vil ang å blande før eller på festen. Noen ganger kjøper jeg blandevann på vei til festen, da blander jeg jo der. Noen ganger har jeg god tid hjemme og alle ingredienser tilgjengelig. Da blander jeg der. Jeg tror kanskje det vanligste er å blande på festen.

Anonymkode: d5524...8b9

Takk for svar :) 
Dersom man har en full flaske med Tik Tak, tar man da med seg alt innholdet i flaska? Lite praktisk dersom man skal ut på byen senere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...