Gå til innhold

Frisøren farget håret mitt nesten svart.. Kan dette lysnes litt igjen? (Eget hår + ekstensionhår) Krise!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altå..  -var hos frisør og skulle sette på ekstensions (keratinfester). Hun hadde da bestilt hår som viste seg å være endel mørkere enn mitt eget hår. Mitt var mørk brun. Hun farget håret mitt og satt på ekstensions. Fornøyd med håret  -men herregud - håret er svart!!!! Det er altfor hardt for min hud/mitt ansikt og jeg hater det. Blir helt deppa hver gang jeg ser meg i speilet.. Og ekstra kjipt siden jeg betalte så mye for ekstension og ikke er fornøyd pga fargen.... Kan ikke gå tilbake til denne frisøren da det er på mamma's hjemplass 2 timer unna med bil en vei. Så tenkte jeg kunne sjekke hos frisør her hjemme. Har hørt man fint kan farge og bleke ekstensionhåret. Men spm er; er det noe som helst mulighet til å gjøre endringer på svart hår? (Kan ikke avfarge det, da blir det jo stor forskjell på eget hår og ekstensionshåret.. Noen tips om hva jeg kan diskutere/be frisøren gjøre?

Anonymkode: 52153...2aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditt naturlige hår vil bleke mye etter 3-5 vask, det gjør hvertfall mitt etter farging. Om løshåret er for mørkt er det jo lite annet å gjøre med enn å bleke.

Anonymkode: 814d3...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...