HjerterEss Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Hei! Vi har planer om å reise til usa sommeren 2016. Så lurer vi på om noen har erfaring med usatours eller usa spesialisten? vi fikk et uforpliktende tilbud fra usatours som innebar fly (norge-LA, LV-NY, NY- norge), hotel i 12 dager og leiebil i en uke som kostet ca 60 000 for 4 personer= ca 15 000 pr person. Var ikke dette merkelig billig? Noen som har erfaringer med disse byråene?
JHF Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har ingen erfaring med Usatours, men synes ikke prisen du har fått er mistenkelig billig. Det vil være avhengig av standaren på hotellene og type leiebil. Flybilletter kan en få veldig billig om en bestiller litt på "ugunstige" reisetidspunkt, mellomlandinger osv. Dette er ting jeg ville sjekket i alle fall. For våres ferie til sommeren har jeg et budsjett på ca 19 000/person for 5 personer for 3 uker i USA. Dette inkluderer fly, hus, hotell og stor leiebil. Hadde en f.eks hatt standard mellomstørrelse på leiebilen kunne en spart ca 1500-2000 per person på disse 3 ukene, så det er mye som kan spille inn på totalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå