maisis Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 (endret) Kan man kjøpe ok-god brie på vanlig matbutikk, eller må man på en "ostebutikk" av noe slag for å få noe som smaker godt? Endret 19. januar 2016 av maisis
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Jeg synes Brie de Paris er knallgodt, men da er jeg kanskje uansett automatisk diskvalifisert fra å svare?
maisis Skrevet 19. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2016 20 minutter siden, Lady Mondegreen skrev: Jeg synes Brie de Paris er knallgodt, men da er jeg kanskje uansett automatisk diskvalifisert fra å svare? Kjøpte Brie de Paris jeg takk for svar!
ashera Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 (endret) Utfordringen med Brie i matbutikk er ikke alltid merkene - Brie de Paris er f.eks. et merke som mange ostebutikker selger og som mange liker. Men ostene som selges på matbutikker er ofte litt for lite modne når de selges, altså ikke spiseklare slik jeg liker dem. Men bare de kjøpes i god tid, funker de fint. Endret 22. januar 2016 av ashera 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Syns coop sin Smak forskjellen er veldig gode Anonymkode: 9bfa9...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå