Dawn Skrevet 11. oktober 2004 #1 Del Skrevet 11. oktober 2004 Går dette fortsatt an? Noen sier at det bare er oppbevaring som fungerer nå, andre sier at jeg må melde flytting. Andre igjen mener at det er møkk dyrt, men det er fortsatt et alternativ. Forvirra! :o Kommer ikke inn på postens sider heller akkurat nå. Typisk. Altså, med videresending mener jeg vel midlertidig adresseforandring. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #2 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har flyttet litt det siste året og har da meldt flytting til posten. Det koster ingenting for en måned, men skal du ha videresendt posten lenger enn det tar de seg betalt. Det er riktignok ikke midlertidig, så jeg er ikke sikker på hvordan dette er nå. Mener mamma måtte betale om hun ville ha posten sin videresendt til oss da hun var på ferie i 4 uker i sommer, og jeg mener også å huske at det var såpass dyrt at vi ikke gadd å bruke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. oktober 2004 #3 Del Skrevet 11. oktober 2004 Midlertidig ettersending av post Priser for videresending innen Norge Inntil 8 dager kr. 150,00 Inntil 15 dager kr. 175,00 Inntil 1 mnd kr. 200,00 Inntil 3 mnd kr. 300,00 Inntil 6 mnd kr. 500,00 Inntil 9 mnd kr. 700,00 Inntil 12 mnd kr. 900,00 Ganske dyrt dyrt, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 11. oktober 2004 Takk for svar Det var da veldig dyrt... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laban ikke innl Skrevet 12. oktober 2004 #5 Del Skrevet 12. oktober 2004 ...det er DYRT og det fungerer SVÆRT dårlig. Vi har flyttet for en periode og har betalt for videresending i et år - massevis av post ahr aldri nådd frem til oss og vi har betalt purregebyrer ol i fleng. Anbefales slettes ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 12. oktober 2004 Uff.. så unødvendig! Synd Posten har monopol på slike ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå