AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Tok en snakk med han jeg har hengt med lenge i forrige uke. Vi gråt skikkelig begge to for ingen vil miste hverandre. Jeg orker bare ikke å bare være venn lenger, derfor måtte jeg gå. Jeg ga han en klem og sa "Jeg elsker deg" og gikk. Jeg angrer ikke på det, men føler at det kanskje var litt dumt. Samtidig så fikk han jo for første gang høre meg si det og han vet jeg ikke sier sånt hvis jeg ikke mener det. Innerst inne håper jeg han tenker på de ordene og bil savne meg sykt mye og kanskje vil prøve ett forhold. Helt ærlig, var det dumt av meg?? Anonymkode: 6bc3d...6a8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 hvor lenge har dere "hengt"? Anonymkode: cfc0d...58f
Ananas. Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Hadde du noe å tape på det? Hvis nei, så nei. Er ikke dermed sagt at så mange andre ville valgt å gjøre det samme.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor lenge har dere "hengt"? Anonymkode: cfc0d...58f Over 2 år. All fritid brukte vi sammen. Anonymkode: 6bc3d...6a8
helbjel Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Over 2 år. All fritid brukte vi sammen. Anonymkode: 6bc3d...6a8 da var det ikke dumt av deg. du har brukt så mye tid på denne personen, og han vil ikke ha et forhold? da syns jeg du skal gå videre, men selvfølgelig ikke dumt av deg å fortelle hva du føler 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 1 time siden, helbjel skrev: da var det ikke dumt av deg. du har brukt så mye tid på denne personen, og han vil ikke ha et forhold? da syns jeg du skal gå videre, men selvfølgelig ikke dumt av deg å fortelle hva du føler Tusen takk 😊 Anonymkode: 6bc3d...6a8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 1 time siden, Ananas. skrev: Hadde du noe å tape på det? Hvis nei, så nei. Er ikke dermed sagt at så mange andre ville valgt å gjøre det samme. Jeg bare følte jeg måtte si det 😊 Takk for svar Anonymkode: 6bc3d...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå