AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Hei, Jeg er en 23 år gammel student i en litt spesiell situasjon. Jeg har fått på meg noen kg for mye, og vil gå ned. Har siden 1. desember gått ned 5 kg men er ikke helt fornøyd. Jeg spiser egentlig ganske sunt, mye frukt og grønt og nesten aldri unødvendig sukker. Jeg ønsker bare å bevege meg mer! Saken er at i leiligheten har jeg veldig dårlig plass til bevegelse. Jeg går til/fra forelesning, og jeg jogger ofte når jeg har fri på morgen/formiddag. Det som er, er at etter en overfallsvoldtekt forrige vinter er det aldeles uaktuelt for meg å forlate leiligheten etter det har blitt mørkt. Dette er noe jeg jobber med hos psykolog, og regner med det blir bedre etter hvert, men det hjelper meg ikke NÅ. Nå som det er mørkt nesten hele døgnet, er dette ganske hemmende. Noen som har forslag til hvordan jeg kan trene hjemme, med liten plass? Kunne gått på treningssenter, men da må jeg gå, ute, i mørket, og det skjer ikke så da er jeg like langt.. Har heller ingen å trene sammen med. De fleste vennene mine er sånne som holder seg ganske slanke uansett hva de dytter i seg - så de trener aldri... Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: fb309...8be
Gjest Runforit Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Grattis med vektnedgang Du trenger ikke å trene en døyt for å gå ned i vekt. Det er kaloriene du inntar som avgjør. Ps: ikke tro at venninnene dine kan spise så mye de vil og ikke gå opp i vekt. De spiser gjerne HVA de vil, men de spiser fremdeles ikke mer kalorier enn de forbrenner Ellers har jeg hørt mye positivt på 30 days shred.
Puny Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Kunne du finne en venninne å trene/gå sammen med til treningssenter? Ellers kan jeg anbefale 7 minutt work out appen...
Skogshuldra Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 18 minutter siden, Runforit skrev: Ellers har jeg hørt mye positivt på 30 days shred. Dette funker - ligger på youtube. 1
Pissmaur Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Fitnessblender på youtube har mange bra økter 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Vektnedgang oppnår du ved kjøkkenbenken når du avgjør hvor mange kalorier du skal spise, og den er jo inne uansett tid på døgnet Hvis du vil trene mer kondis inne, anbefaler jeg å hoppe tau. Det tar ikke så stor plass, og er veldig god trening Anonymkode: 4c991...acc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 Du går ned i vekt hjemme ved å spise mindre energi enn du forbruker. Trening er ikke nødvendig for vektnedgangens skyld. Anonymkode: 15f98...fcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå