AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Jeg orker ikke mer...Er så langt nede og alt er bare kjipt...Jeg har hatt perioder med deprisjoner før, men etter bruddet med eksen kommer jeg meg ikke opp igjen. Han var den som fikk meg til å smile når jeg var lei meg, og nå er han ikke her lenger...Jeg er så lei av å gråte. Lei av å føle meg mislykket. Lei av å se at alle andre har det så mye bedre enn meg. Jeg føler at jeg må komme meg til psykolog. Få snakket ut. Få perspektiv på ting. Men jeg har gått til psykolog før, og det hjalp ikke, så er litt skeptisk. Finnes det gratis psykologtjenester i Stavanger? Anonymkode: 74ca0...994
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Har det slik jeg og, men så tenkte jeg på alle asylsøkerne som blir sendt til Russland i - 30 grader. Anonymkode: e6758...330 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Huff. Håper det går bedre med deg i dag?:) Er i en depresjon jeg og. Er veldig rart for jeg pleier alltid å skyve vekk visst jeg er lei meg og så gå videre. Så for første gang i mitt liv føler jeg meg helt nede. Gruer meg til å våkne opp dagen etterpå. For jeg ser ikke at den kommer til å bli bedre, men det må den bare. Livet må gå videre selv om man er helt nede. Jeg har egentlig ingen råd. Bare håper at ting er bedre i dag. Og at du er ikke alene om dette <3 Anonymkode: 502f5...333
219712 Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Den 19. januar 2016 at 18.16, AnonymBruker skrev: Jeg orker ikke mer...Er så langt nede og alt er bare kjipt...Jeg har hatt perioder med deprisjoner før, men etter bruddet med eksen kommer jeg meg ikke opp igjen. Han var den som fikk meg til å smile når jeg var lei meg, og nå er han ikke her lenger...Jeg er så lei av å gråte. Lei av å føle meg mislykket. Lei av å se at alle andre har det så mye bedre enn meg. Jeg føler at jeg må komme meg til psykolog. Få snakket ut. Få perspektiv på ting. Men jeg har gått til psykolog før, og det hjalp ikke, så er litt skeptisk. Finnes det gratis psykologtjenester i Stavanger? Anonymkode: 74ca0...994 Dersom du er student, så har Universitetet i Stavanger (eller SiS har) psykologtjeneste som er gratis for studenter...
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Kommunen har psykriatisk sykepleiere - noe som er et gratis tilbud. Vil du til psykolopg så er det et års ventetid. Anonymkode: ac017...7ed
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Jeg føler det akkuart slik du beskriver det. Noen bekjente har sagt til meg at jeg bare må ta meg sammen, jeg har "alt" : flott familie, noen gode venner , er søt og snart ferdig lege.. Selv føler jeg ingen livsglede. Jeg ser bare det jeg har mistet, altså kjæresten, som på mange måter var halve meg. Anonymkode: 6491c...b0f 1
minister-mio Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Den 19.1.2016 at 18.23, AnonymBruker skrev: Har det slik jeg og, men så tenkte jeg på alle asylsøkerne som blir sendt til Russland i - 30 grader. Anonymkode: e6758...330 Når jeg er deprimert føler jeg meg bare verre av å tenke på sånne ting. Den usikre situasjonen som er i verden blir liksom så ekstremt tung
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #8 Skrevet 31. januar 2016 Skal ikke be deg ta deg sammen, men jeg kan love deg at ting vil bli bedre. Den følelsen du har nå betyr bare at du har vært sterk for lenge. De aller fleste har vært nede i et mørkt hull som det virker umulig å komme opp av. Min egen erfaring er at når jeg kommer til et punkt der jeg blir forbanna på meg selv og hele situasjone og nekter å ha det sånn lenger så skjer ting ganske fort. For min del har det å prate med noen og tømme tankene mine hjulpet. Ikke forvent svar eller råd fra vedkommende, det hjelper bare å si ting høyt, omså for seg selv. Tøm deg og gå videre inn i et nytt og bedre kapittel. Deretter er frisk luft og litt aktivitet et godt hjelpemiddel, bare en 10 min. tur ut hjelper, skjem deg selv bort litt, ta en tur til frisøren eller noe annet som kan få deg til å føle deg litt bedre Anonymkode: 18fa7...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå