Mimmii Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Nå er ikke jeg personen som har et ansikt fullt av byller og arr, men jeg har litt kviser her og der til stadighet. Nå venter jeg mensen og jeg ser ikke ut! Jeg har gode renseprodukter osv. men nå trenger jeg noe som fjerner kvisene fort! Ala antibac og annet dritt huden egentlig ikke har godt av. Skal være modell for noe reklamegreier i morgen og trenger såårt å få bort kvisene!!
Nanook Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Basiron, mild ansiktsrens og fuktighetskrem for kvisete hud. Alt fås på apoteket.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Du rekker dessverre ikke å få bort kvisene til den tid! Det går ikke så fort. Men sånn generelt så opplevde jeg selv at kvisene forsvant en liten stund etter at jeg fikk satt inn P-stav (en måneds tid altså, ikke over en dag!!) Hvordan man reagerer på slike hormonpreparater er svært individuelt, så jeg kan ikke si om det vil funke for deg. Anonymkode: f5036...73a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Acne treatment wash og lotion fra Jan marini. Beste jeg har brukt mot kviser. Anonymkode: 38ebb...076
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Ingenting vil funke over natta. Men reseptbelagte kremer funker som regel bra. Er det fotoshoot behøver du uansett ikke bekymre deg, da det er en smal sak for fotograf/fotoeditor å fjerne kviser i etterbehandling av bildene Anonymkode: 47340...b7e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Tannkrem, sånn enkel billig. La det virke over natten. Det tørker ut kvisen. Anonymkode: 7c99b...5ee
Gjest cheshirecat Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 Jepp. Tannkrem hjelper faktisk 😊
Zyria Skrevet 19. januar 2016 #9 Skrevet 19. januar 2016 1 time siden, cheshirecat skrev: Jepp. Tannkrem hjelper faktisk 😊 trodde det bare var en myte jeg..
stina_00 Skrevet 19. januar 2016 #10 Skrevet 19. januar 2016 NEEEEI! For all del ikke bruk tannkrem! Det er IKKE bra å smøre direkte på huden, og kan i verste fall faktisk bli årsaken til nye kviser. Anbefaler at alle googler den påstanden om at det skal hjelpe.... Isåfall er det bedre at du kliner litt leirmaske akkurat på kvisa eller noe. 1
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 19. januar 2016 #11 Skrevet 19. januar 2016 4 minutter siden, stina_00 skrev: NEEEEI! For all del ikke bruk tannkrem! Det er IKKE bra å smøre direkte på huden, og kan i verste fall faktisk bli årsaken til nye kviser. Anbefaler at alle googler den påstanden om at det skal hjelpe.... Isåfall er det bedre at du kliner litt leirmaske akkurat på kvisa eller noe. Jeg har prøvd ut tannkrem før (sterk tannkrem som sved når jeg påførte), og det nærmest perfekt på meg uten problemer. Jeg tror det bare kommer an på huden til hvert individ. Til ts så tror jeg dessverre ikke noe vil hjelpe så raskt over natten, og jeg vil ikke påta meg ansvaret å anbefale deg å bruke tannkrem, ettersom ikke alle har samme hud og tåler det samme.
Lulilelu Skrevet 19. januar 2016 #12 Skrevet 19. januar 2016 2 minutter siden, stina_00 skrev: NEEEEI! For all del ikke bruk tannkrem! Det er IKKE bra å smøre direkte på huden, og kan i verste fall faktisk bli årsaken til nye kviser. Anbefaler at alle googler den påstanden om at det skal hjelpe.... Isåfall er det bedre at du kliner litt leirmaske akkurat på kvisa eller noe. Det er virkelig ikke ingen fare så lenge det er en sjelden gang, og jo det fungerer. TS bør gå til innkjøp av et annet produkt til neste gang en slik situasjon skulle oppstå, men for denne gang er det ingen problem. Hun skal være modell i morgen så da er det i morgen som betyr noe. 1
stina_00 Skrevet 19. januar 2016 #13 Skrevet 19. januar 2016 18 minutter siden, Lulilelu skrev: Det er virkelig ikke ingen fare så lenge det er en sjelden gang, og jo det fungerer. TS bør gå til innkjøp av et annet produkt til neste gang en slik situasjon skulle oppstå, men for denne gang er det ingen problem. Hun skal være modell i morgen så da er det i morgen som betyr noe. Jaha? Årsaken til at jeg begynte å lete på nett etter erfaringer rundt tannkrem og kviser var da den relativt uskyldige kvisa jeg hadde ble helt avsindig betent etter ei natt med tannkrem på. Men for all del, hvis man vil risikere å heller se ut som ei vablete kjøttkake heller enn å ha ei kvise så for all del. 1
Lulilelu Skrevet 19. januar 2016 #14 Skrevet 19. januar 2016 7 minutter siden, stina_00 skrev: Jaha? Årsaken til at jeg begynte å lete på nett etter erfaringer rundt tannkrem og kviser var da den relativt uskyldige kvisa jeg hadde ble helt avsindig betent etter ei natt med tannkrem på. Men for all del, hvis man vil risikere å heller se ut som ei vablete kjøttkake heller enn å ha ei kvise så for all del. Ingen regel uten unntak.
stina_00 Skrevet 19. januar 2016 #15 Skrevet 19. januar 2016 16 minutter siden, Lulilelu skrev: Ingen regel uten unntak. Og det er derfor det hadde vært dumt å gjøre det rett før en fotoshoot. 1
Lulilelu Skrevet 19. januar 2016 #16 Skrevet 19. januar 2016 50 minutter siden, stina_00 skrev: Og det er derfor det hadde vært dumt å gjøre det rett før en fotoshoot. Du er unntaket, ikke regelen. 1
stina_00 Skrevet 19. januar 2016 #17 Skrevet 19. januar 2016 (endret) Aha, ja da skjønner jeg. Siden det skjedde med meg kan det derfor umulig skje henne. Et ordtak er tross alt mer til å stole på enn erfaring. Isåfall vil jeg også anbefale at TS tar sjansen på å irritere huden ekstra mye dagen før den êne dagen hun absolutt ikke vil ha urenheter i fjeset. Høres jo i grunn kjempelurt ut når jeg tenker meg om! PS: Det er forresten veldig vanlig å få veldig irritert hud av tannkrem. PPS: At jeg var et unntak var forresten hele poenget. Takk for at du gjentok det! Endret 19. januar 2016 av stina_00
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #18 Skrevet 19. januar 2016 A vitamin syre bare på kvisen over natten funker bra. Uansett trenger man bare et lokal behandlingsmiddel direkte på kvisene. Sinksalve er også en mulighet. Eller dette, man desinfiserer en nål, stikker hull på siden av kvisen, få ut gugget, rense forsiktig med sårrens, ha på en salve og et miniplaster. Man har da forhåpentligvis bare et merke dagen etter som er lett å sminke over. Men uansett er det ikke noe krise da kviser kan sminkes over og retusjerr bort etterpå. Anonymkode: fa101...bdc 1
Gjest Peanut Skrevet 19. januar 2016 #19 Skrevet 19. januar 2016 Jeg brukte Origins Super Spot Remover på noe og det forsvant. 😌
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #20 Skrevet 20. januar 2016 Til en annen gang: vademecum. Anonymkode: 2e703...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå