-Fisken- Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg måtte klippe av meg mye av håret for en stund tilbake, etter å ha vært hårmodell. Det så ikke veldig pent ut, for å si det sånn. Nå savner jeg det lange håret mitt noe helt utrolig.. Noen som vet hvordan jeg kan få det til å vokse fortere?
ivanka Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 spis sunt og få i deg b-vitaminer. jeg kan ikke garantere at det virker, men det skader defdinitivt ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2004 #3 Skrevet 11. oktober 2004 I det nyeste "Hår og Make-up" skrev de om en shampoo som lovet økt hårvekst,..husker desverre ikke navnet,..
Rio Skrevet 12. oktober 2004 #4 Skrevet 12. oktober 2004 Vel, det kan umulig være L'oreal silver. Den mister man hår av Jfr min tidligere tråd.
Gjest Ethereal Skrevet 12. oktober 2004 #5 Skrevet 12. oktober 2004 Til tross for hva vi måtte tro og ønske (og til tross for hva reklamen sier), en shampo kan hverken gi deg økt hårvekst, eller forårsake håravfall. Slike ting henger sammen med prosesser i kroppen forøvrig, og årsakene er vanskelige å finne. Håret vokser til det når en bestemt alder, og deretter faller det av. Hvis en stor del av håret ditt befinner seg i den fasen, vil det føles som du mister "alt" håret på en gang. Men det vokser ut igjen.... Det eneste rådet, er som allerede sagt, å få i deg nok av alle vitaminer og mineraler, med vekt på B-vitamin, som det finnes rikelig av i ølgjær.
-Fisken- Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2004 Ok Da er jeg på rett vei, ølgjær tar jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #7 Skrevet 12. oktober 2004 og glem ikke å klippe deg med jevne mellomrom, selv om du vil ha det langt igjen, ellers blir det bare langt og slitt.
-Fisken- Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2004 og glem ikke å klippe deg med jevne mellomrom' date=' selv om du vil ha det langt igjen, ellers blir det bare langt og slitt.[/quote'] I know
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #9 Skrevet 13. oktober 2004 I en sidegate til Hegdehaugsveien (Majorstua i Oslo) nede ved Horgans så ligger en frisørsalong som heter Inch, og der selger de en shampo som heter FAST. Den funker på meg i alle fall. Vokser fortere. + lukter deilig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå