Gå til innhold

Noen gjort trådløft - facelift? Erfaring/ anbefaling?

emmin

Anbefalte innlegg

Vurderer dette men finner ingenting om noen som har prøvd dette og hva erfaringen med dette egentlig er.. Finner bare masse egoskryt på klinikkenes egne sider og deres egne blogger, men ingenting utover det. 

Ikke her inne engang har jeg klart å finne noe ? :klo:

Noen som har gjort dette, sånn trådløft facelift, og kan dele erfaringen? Ble det bra/ fornøyd, eller kan man se (antydning til) trådene lenge etterpå, eller når man smiler f.eks.? Hvordan kjennes det, føles mimikken som før etter eller blir man mer "stiv" i maska, eller merkes noen forandring i huden/ muskulaturen? 

Gjerne tips om hvem som er flinke på dette, og kanskje enda viktigere, hvem bør man styre unna.. ?                                                       Fortrinnsvis i området Oslo, Sandvika; Drammen..

Takknemlig for innspill - om noen har :)

Endret av emmin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vurderer jeg også. Noen med erfaringer her? 

Anonymkode: b4cdf...41e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er trådløft? Jeg har tunge/lave bryn og bruker botox til å heve de litt. Men med alderen så tror jeg at jeg vil ta panneløft. Om mange år selvfølgelig. Er bare i starten av 30 årene enda. 

Anonymkode: 220d6...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer også trådløft men vil gjerne høre andres erfaringer.

Anonymkode: 6c7ef...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.1.2016 at 17.35, emmin skrev:

Vurderer dette men finner ingenting om noen som har prøvd dette og hva erfaringen med dette egentlig er.. Finner bare masse egoskryt på klinikkenes egne sider og deres egne blogger, men ingenting utover det. 

Ikke her inne engang har jeg klart å finne noe ? :klo:

Noen som har gjort dette, sånn trådløft facelift, og kan dele erfaringen? Ble det bra/ fornøyd, eller kan man se (antydning til) trådene lenge etterpå, eller når man smiler f.eks.? Hvordan kjennes det, føles mimikken som før etter eller blir man mer "stiv" i maska, eller merkes noen forandring i huden/ muskulaturen? 

Gjerne tips om hvem som er flinke på dette, og kanskje enda viktigere, hvem bør man styre unna.. ?                                                       Fortrinnsvis i området Oslo, Sandvika; Drammen..

Takknemlig for innspill - om noen har :)

"Andre metoder for ansiktsløft.

Som tidligere nevnt utfører enkelte klinikker ansiktsløft med andre mindre omfattende metoder. Til disse hører et såkalt miniløft, trådløft, short-scar løft m.fl.

Disse behandlingene kan ha en ansiktsløftende effekt, men ansees av mange kirurger å ikke gi tilstrekkelig omfattende eller varige resultater nok til å betraktes med i sammenhengen om egnede behandlingsalternativer." http://www.plastikkirurgi.nu/mellomansiktsloeft-endoskopisk-miniloeft

Les mer om ansiktsløftning i artikkelen i linken

Anonymkode: 0e31a...546

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er før og etterbilder i forb m trådløft http://klinikk-haugesund.no/var-legespesialist-utforer-tradloft-ansiktsloft-uten-kirurgi/

Anonymkode: 0e31a...546

Takk - det er nettopp denne metoden jeg mener, men også kun denne typen "erfaring" jeg klarer finne - altså klinikkenes egne før- og etter bilder og (positive) beskrivelser. Men finner ingen som faktisk har gjort dette og skriver om egen erfaring, og som ikke er noe sponset blogginnlegg.. 

Fortsatt ingen her med egen erfaring??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...