emmin Skrevet 19. januar 2016 #1 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Vurderer dette men finner ingenting om noen som har prøvd dette og hva erfaringen med dette egentlig er.. Finner bare masse egoskryt på klinikkenes egne sider og deres egne blogger, men ingenting utover det. Ikke her inne engang har jeg klart å finne noe ? Noen som har gjort dette, sånn trådløft facelift, og kan dele erfaringen? Ble det bra/ fornøyd, eller kan man se (antydning til) trådene lenge etterpå, eller når man smiler f.eks.? Hvordan kjennes det, føles mimikken som før etter eller blir man mer "stiv" i maska, eller merkes noen forandring i huden/ muskulaturen? Gjerne tips om hvem som er flinke på dette, og kanskje enda viktigere, hvem bør man styre unna.. ? Fortrinnsvis i området Oslo, Sandvika; Drammen.. Takknemlig for innspill - om noen har Endret 19. januar 2016 av emmin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Del Skrevet 19. januar 2016 Det vurderer jeg også. Noen med erfaringer her? Anonymkode: b4cdf...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Del Skrevet 20. januar 2016 Hva er trådløft? Jeg har tunge/lave bryn og bruker botox til å heve de litt. Men med alderen så tror jeg at jeg vil ta panneløft. Om mange år selvfølgelig. Er bare i starten av 30 årene enda. Anonymkode: 220d6...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg vurderer også trådløft men vil gjerne høre andres erfaringer. Anonymkode: 6c7ef...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Del Skrevet 20. januar 2016 Den 19.1.2016 at 17.35, emmin skrev: Vurderer dette men finner ingenting om noen som har prøvd dette og hva erfaringen med dette egentlig er.. Finner bare masse egoskryt på klinikkenes egne sider og deres egne blogger, men ingenting utover det. Ikke her inne engang har jeg klart å finne noe ? Noen som har gjort dette, sånn trådløft facelift, og kan dele erfaringen? Ble det bra/ fornøyd, eller kan man se (antydning til) trådene lenge etterpå, eller når man smiler f.eks.? Hvordan kjennes det, føles mimikken som før etter eller blir man mer "stiv" i maska, eller merkes noen forandring i huden/ muskulaturen? Gjerne tips om hvem som er flinke på dette, og kanskje enda viktigere, hvem bør man styre unna.. ? Fortrinnsvis i området Oslo, Sandvika; Drammen.. Takknemlig for innspill - om noen har "Andre metoder for ansiktsløft. Som tidligere nevnt utfører enkelte klinikker ansiktsløft med andre mindre omfattende metoder. Til disse hører et såkalt miniløft, trådløft, short-scar løft m.fl. Disse behandlingene kan ha en ansiktsløftende effekt, men ansees av mange kirurger å ikke gi tilstrekkelig omfattende eller varige resultater nok til å betraktes med i sammenhengen om egnede behandlingsalternativer." http://www.plastikkirurgi.nu/mellomansiktsloeft-endoskopisk-miniloeft Les mer om ansiktsløftning i artikkelen i linken Anonymkode: 0e31a...546 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Del Skrevet 20. januar 2016 Her er før og etterbilder i forb m trådløft http://klinikk-haugesund.no/var-legespesialist-utforer-tradloft-ansiktsloft-uten-kirurgi/ Anonymkode: 0e31a...546 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #7 Del Skrevet 20. januar 2016 Her er ansiktsløft uten kirurgi av "hamsterposen" https://privatklinikkenioslo.wordpress.com/2014/12/12/hvilken-behandling-er-mest-foryngende-denne/ Anonymkode: 0e31a...546 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #8 Del Skrevet 21. januar 2016 Følger.... Anonymkode: 1d39f...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emmin Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 21. januar 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er før og etterbilder i forb m trådløft http://klinikk-haugesund.no/var-legespesialist-utforer-tradloft-ansiktsloft-uten-kirurgi/ Anonymkode: 0e31a...546 Takk - det er nettopp denne metoden jeg mener, men også kun denne typen "erfaring" jeg klarer finne - altså klinikkenes egne før- og etter bilder og (positive) beskrivelser. Men finner ingen som faktisk har gjort dette og skriver om egen erfaring, og som ikke er noe sponset blogginnlegg.. Fortsatt ingen her med egen erfaring?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg