AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Har en sekk kattemat jeg vil bli kvitt. Kan mus&rotter som fryser få det? Eller er det dyr som dør hvis de får tak i det? (Royal Canin) Anonymkode: e0521...8aa 1
Tvist Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Vil tro rotter spiser det i alle fall, når det gjelder mus spørs det hvilken type mus det er. Men naboene dine blir neppe begeistret om du mater smågnagere. Kråker og måker spiser gjerne kattemat. Tror ikke det er farlig for noen dyr, men blir bløtt og uappetittelig om det blir liggende vått/fuktig lenge. Ellers kan du jo bare ta kontakt med nærmeste dyrevernsforening, de tar helt sikkert imot det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Dyrebeskyttelsen blir kjempeglad for å få sånne ting. Hvis du planlegger å mate rotter så gjør det i så fall langt vekk i fra bebyggelse Server det eventuelt litt opp i fra bakken. Skjærene og kråkene liker det nok! Anonymkode: fb099...2e8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Jeg misliker dyrebeskyttelsen sterkt, så kommer ikke til å gi det til dem. Da gir jeg det heller til rottene. Legger det ved grensa til naboen takk for tips. Anonymkode: e0521...8aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå