Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett haugevis av bilder av dama og huden er alltid perfekt. Vet hun har foundation og sånn på, men huden min blir ikke så fin med foundation på. Sliter med litt kviser og det synes lett igjennom  

Noen som vet hva hun gjør eller har hun bare fin hud fra naturens side? 

Hilsen jente 17.

Anonymkode: 3ea94...4c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Photo-shop og filter

• Liker 6
Skrevet

Photoshop??

Anonymkode: 866b8...0c3

• Liker 1
Skrevet

Og to lag sminke.

Anonymkode: 60221...72e

• Liker 1
Skrevet

Hun sminker ikke seg selv. Hun har profesjonelle som jukser også med lys og div. 

Anonymkode: 60221...72e

• Liker 3
Skrevet

Filter, photoshop, egen makeupartist,"blood facial", x antall andre sponsede hudprodukter, litt fillers og kirurgi, og 500 selfies før ett blir postet 

• Liker 13
Skrevet

Heldig hun da som har folk som sminker henne før hun går ut døra. Hun ser perfekt ut bare hun er på butikken eller café. Lurer på hvilket sminkemerke hun bruker. 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldig hun da som har folk som sminker henne før hun går ut døra. Hun ser perfekt ut bare hun er på butikken eller café. Lurer på hvilket sminkemerke hun bruker. 

Hun har det, det legges jo ikke skjul på overhodet i serien hennes og på nett at hun får proffe til å sminke seg til hverdags også. En av sminkørene hennes kommer til Norge, du kan spørre han :P  

Anonymkode: 64424...572

Gjest Stringfellow1
Skrevet

det er tydeligvis en god del som (fremdeles!) ikke har fått med seg hvor masse bilde-redigeringer Kardashian-familien driver med hele tiden..

Skrevet

Vet Mario bruker noe av smashbox på henne :-) 

Gjest ompalompa24
Skrevet

Tror egentlig Kim har ganske bra hud fra naturen sin side og. Hun har jo like fin hud omtrent når hun går uten sminke. 

Skrevet

Noen her nevner mye sminke, det hjelper aldeles ikke med mye sminke hvis huden er full av urenheter, det vises igjennom :P 

Anonymkode: dcc99...e26

• Liker 1
Skrevet

Er vel og filter når man tar bilde slik at man ser bedre ut enn man er.

Anonymkode: 6454e...419

Skrevet

Hun har helt normal hud. Det kommer du også til å få når tenårene er over :)  Jeg får bare kviser når jeg spiser sukker, kutt ned på det og se om det hjelper. 

Skrevet

Kim Kardashian har sine utfordringer med psoriasis, så perfekt hud har hun ikke.

Skrevet
1 time siden, Sofia123 skrev:

Bare å spare!

Er det bare jeg som syns det er cracystygt når vippene er så lange og edderkoppaktige at de når helt opp til brynet??

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, ompalompa24 skrev:

Tror egentlig Kim har ganske bra hud fra naturen sin side og. Hun har jo like fin hud omtrent når hun går uten sminke. 

Jeg tror hun er helt normal jeg.  Har faktisk ganske uren hud. Her er et bilde av henne før alle de 114 operasjonene og uten sminke.

kim-kardashian-no-makeup.jpg

• Liker 5
Skrevet

Google kim kardashian no makeup no filter. Hun har ikke perfekt hud. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Stringfellow1 skrev:

det er tydeligvis en god del som (fremdeles!) ikke har fått med seg hvor masse bilde-redigeringer Kardashian-familien driver med hele tiden..

Så du mener paparazti (vet ikke hvordan det skrives) folka redigerer bilder av henne før de legges ut i blader? Kim har som sagt perfekt hud til en hver tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...