Calleia Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Altså, jeg er ingen blogger, men er interessert i hva dere egentlig har lyst til å lese om i en blogg.. Er det mote og sminke, hverdags-problematikk, kjærlighet, barn, eller andre ting?
Gjest Bluebird1992 Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 For min del kan man skrive om hva som helst, bare det er godt skrevet. Gode skribenter kan ta opp hva som helst, men elendige skribenter kan ikke formidle noe som helst jeg vil finne interessant.
Riskrem Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Blogginnlegg om flyktninger, miljøspørsmål, pels osv. er totalt uinteressant for meg i alle fall. Ellers kan jeg gjerne lese om hva som helst så lenge teksten er interessant og bildene som følger med er fine. For meg er det alfa og omega å ta med bilder. Pluss at designet på bloggen må være appellerende. Feks er designet på bloggen til Maria Høili helt forferdelig. Det er så dårlig at jeg ikke gidder å gå inn på bloggen engang. 2
scrabble Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Det meste utenom sminke, slanking og kjendismote..... 3
Gjest bruker83924 Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 (endret) Jeg skal ærlig innrømme at jeg foretrekker rosabloggere med innslag av mote og sminketips. Eirin Kristiansen, Pilotfrue, Anne Badendyck og Nettenestea er de jeg foretrekker. Men digger også jetsetbabe(som nå skal legges ned ) og bride and breakfast. Eneste kravet er egentlig at jenta må være litt pen, høres fælt ut, men liker å sitte der å være litt småsjalu. Har også en guilty pleasure med å trykke meg inn på merksnodige bloggere som det glade hjem, renati1991, helsedagbok, Karimaritas/lovelulu osv. De får meg alltid i så godt humør Edit: Ser jeg leste litt HI feil. Men jeg bryr meg ikke så mye om temaet bare helheten på bloggen interesserer meg. Endret 19. januar 2016 av ElizabethTaylor
Saltsild Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Jeg liker bokbloggere. Det er vel de jeg leser fast egentlig. Og jeg trykker meg inn på rosabloggere innimellom men det er mest ift diskusjonene på KG og se om jeg er enig eller ikke 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 Historier fra virkeligheten. Så lenge det ikke er rosa-bloggere eller annet tullball, så er det helt greit. Anonymkode: 39ec8...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 Jeg liker håndarbeidsblogger. Anonymkode: c614d...c4d 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 Vist jeg skulle ha lest en blogg. Så måtte det ha vært en blogg om historie.
Gjest Badebuksa Skrevet 20. januar 2016 #10 Skrevet 20. januar 2016 18 timer siden, calleia skrev: Altså, jeg er ingen blogger, men er interessert i hva dere egentlig har lyst til å lese om i en blogg.. Er det mote og sminke, hverdags-problematikk, kjærlighet, barn, eller andre ting? Det hadde interessert meg om noen skrev om menneskeverd, og hvorfor barnet i magen er et menneske som fortjener å leve.
Larsern Skrevet 20. januar 2016 #11 Skrevet 20. januar 2016 Vitenskap, politikk og filosofi. Gjerne kombinert og med bruk av kilder og argumentasjon. Problemet er at man ikke kan spy ut 2-3 blogginnlegg hver dag for klikkgenerering hvis man skal ta seg flid med arbeidet. I dag er jo f.eks Sophie Elise i skuddet og deltager i omtrent hvert eneste underholdningsprogram som sendes på tv, og noe av det hun trekkes frem for er at hun har skrevet om palmeolje og har silikon i puppene, altså kombinasjonen. At argumentasjonen hennes mot palmeolje er tynn og det faktum at hun selv fortsatt reklamerer for skjønnhetsprodukter står uimotsagt.
lillekattepus Skrevet 21. januar 2016 #13 Skrevet 21. januar 2016 Jeg følger ingen i bloggverden, men det hender jeg finner morsomme innlegg jeg faktisk leser. Er ikke så ofte, men det skjer en og annen gang. Det må være skrevet på en humoristisk måte og kan egentlig handle om mye rart, så lenge det er komisk. Eller bilder. Masse bilder. Er ikke så glad i å lese. Ørjan Burøe lagde et innlegg jeg synes var ganske morsomt. Bare bilder. http://www.orjanburoe.com/2016/01/19/skilt-ved-fodselen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå