AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Del Skrevet 19. januar 2016 Det er tid for å begynne å tenke på russenavn på skolen min. Vi har noen i boks, men jeg er visst et problem. Har noen ting å ta utgangspunkt i, men kommer ikke på noe bra. Litt om meg: - Jeg kjenner visst veldig mange. Det er typisk når vennene mine har truffet noen på byen eller andre steder så vet jeg allerede hvem de er og har truffet de flere ganger. - Jeg har skadet meg ganske mye i løpet av livet (uten vilje), men ikke noe særlig de siste 4 årene. - Eier ikke rytmesans, klarer ikke engang å klappe i takt. Kan heller ikke synge med mindre det er skriking på fylla. - Skiller meg ikke ut som smart/dum, høylytt/stille - Holder som regel på med noen, typisk folk som har vært 3 år eldre og som ingen av vennene mine har truffet, pleier å vare i 2-3 mnd med hver person før jeg går "lei", men player ikke - Går på speider, men dette er ikke en stor del av livet mitt lenger Noen forslag? Anonymkode: 51cec...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå