Gå til innhold

La oss si at du kunne få lov til å oppholde deg 24 timer i fortiden?

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

La oss si at du fikk muligheten til å reise tilbake i tid og få oppleve en hendelse og du ville kunne oppholde deg i fortiden i 24 timer. 

Hvilken hendelse ville du ha opplevd ?

Jeg hadde dratt tilbake til 1 Mai 1851 og gått på åpningen av verdensutstillingen i London.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 juli 1986. Wembley stadium. Queen-konserten. 

Vil tro det hadde vært et fantastisk døgn. Først glede seg til konserten, oppleve selve konserten og etterpå sveve på minnene. 

Anonymkode: ba046...363

• Liker 1
Skrevet

Ville gått tilbake til da jeg møtte eksen. Slik at jeg hadde forlatt han flere år før, som jeg skulle. Det hadde vert det viktigste for meg :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Ville reist tilbake til rundt år 1900 i Oslo og bare vandret rundt og sett på de fantastiske gamle bygningene som har blitt revet. Ville tatt trikk rundt i byen og sett på folkelivet. Måtte vært en fin sommerdag i Juli da. Synes det er så sjarmerende å se gamle bilder fra Oslo på den tiden☺

Skrevet

Bare jeg som hadde reist tilbake for å se etter dinosaurer?

Hadde kanskje blitt noen risikable 24 timer.

Anonymkode: 1c276...490

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Ville reist tilbake til rundt år 1900 i Oslo og bare vandret rundt og sett på de fantastiske gamle bygningene som har blitt revet. Ville tatt trikk rundt i byen og sett på folkelivet. Måtte vært en fin sommerdag i Juli da. Synes det er så sjarmerende å se gamle bilder fra Oslo på den tiden☺

Det trur jeg på mange måter var en fin tid. Kunne tenkt meg samme opplevelse som deg.

Samtidig så er det ikke første valget mitt. Jeg ville valgt å  få oppleve 28/8-2015. Det var siste gang min beste venn ringte meg og jeg fikk ikke svart der og da. Jobbet mye og reiste på ferie 1/9. Få dager etterpå dør han helt uventet.

Jeg ville gjerne snakket med han en gang til 😢

• Liker 2
Skrevet

Hadde møtt Jesus.

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, Summers skrev:

Hadde møtt Jesus.

Men du hadde jo ikke forstått et pip av hva han sa, for du kan vel ikke gammelarameisk?

Anonymkode: dd672...154

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du hadde jo ikke forstått et pip av hva han sa, for du kan vel ikke gammelarameisk?

Anonymkode: dd672...154

Hadde jeg fått mulighet til å reise i tid og møte Jesus så håper jeg at jeg hadde giddet å lære meg det aktuelle språket.

Skrevet

Ville reist tilbake til den dagen jeg møtte eksen og unngått å møte han

Anonymkode: c62df...c23

Skrevet

Jeg hadde reist noen år tilbake og fortalt meg selv lotto-tallene for den neste årene og bedt meg investere i Apple og Google :)

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Summers skrev:

Hadde jeg fått mulighet til å reise i tid og møte Jesus så håper jeg at jeg hadde giddet å lære meg det aktuelle språket.

Kunne du tatt en DNA prøve mens du alt var der?

Skrevet

Åååh. Så mye å velge mellom. Jeg tror jeg ville valgt en viktig historisk hendelse. Men hvilken??

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville reist tilbake til dagen før big bang og sett universet bli til. 

Skrevet

ville reist å observert hitlers selvmord i den bunkersen

Skrevet

Jeg hadde dratt tilbake til 21. oktober 1991, sånn ca  kl 19.00. Det første jeg ville ha gjort var å drikke mindre tequila på vorspiel, deretter ville jeg gått på en annen uteplass enn det jeg gjorde, eller alternativ ikke falt for de sleipe sjekketriksene til han langhåra fyren som hang ved bardisken.

Hadde jeg gjort dette, hadde livet mitt sett annerledes ut, og forhåpentligvis bedre. Men alt koker nok ned til; drikke mindre tequila 21. oktober 1991.

Anonymkode: ca605...7e0

Gjest canacas
Skrevet

Jeg ville reist tilbake til 1800-tallet og oppsøkt min familie og sett hvordan de bodde og levde. 

Skrevet

Stonehenge! Eller se når mona lisa ble stjålet

Skrevet

Dratt tilbake til mai 2014, og ikke vært med ut på byen. Den kvelden ødela mine fremtidsplaner og snudde helt om på dem. 

Skrevet

Dratt tilbake til en sommerdag for 20 år siden for å ha vore sammen med bestefar og bestemor en hel dag når de begge levde og var friske. (vokste opp omtrent hos dem, så hadde et veldig nært forhold til dem - spesielt bestefar, så savner han fortsatt mye enda han døde for 19 år siden..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...