Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg er i gang med prøveprosjektet etter vi hadde en SA for ca 2 mnd siden (har 1 barn fra før).

Har lange sykluser (40 dager +/-), men kjenner igjen "symptomer" på EL som ELslim, kviser, oppblåst, økt lyst m.m

Fikk EL slim for 2  dager siden (har mye) og fikk da "smil" (høy fertilitet) på ClearBlue. Vi hadde sex dagen før, og i går (dvs. annen hver dag de siste 4 dagene). Har fortsatt noe slim i dag.

Her er "problemet": Jeg vet ikke akkurat når egget løsner, men vi får ikke gjort det mer enn annenhver dag denne syklusen pga. jobbene. Holder dette? Innerst inne så vet jeg det nok, men er redd for å ikke "få det til", og at det vi ikke har hatt nok sex vil være årsaken.

Noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sex hver dag, uten om de fire dagene jeg har mensen. Jeg er enda ikke gravid....

Anonymkode: 24404...eba

Skrevet

Det skal fint holde med annenhver dag, da sædcellene lever en stund. Jeg skal selv starte på hostesaft i dag og se om det hjelper denne pp, husk at det er så mye som skal klaffe. Ikke alle får det til på kort tid. Krysser fingrene! 

Anonymkode: 09341...781

Gjest eksiltronder
Skrevet

Kvaliteten på svømmerne hans synker om dere gjør det særlig oftere enn annenhver dag (dvs, det blir en mindre mengde "svømmere" i hver dose, hvilket jo er de vi trenger for å bli gravide). I følge alt jeg har lest skal annenhver dag være det optimale :)

Skrevet

Jeg våkna med EL-slim en torsdag, vi hadde sex den kvelden og det var den eneste gangen hele den uka. Og plutselig var jeg gravid..  Det skal ikke så mye til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...