scrabble Skrevet 19. januar 2016 #1 Del Skrevet 19. januar 2016 I lys av "verst blogg" tråden, samt at mange mener at mange av toppbloggerne begynner å gi oss fnatt. La oss fokusere litt på de "vanlige" ikke glorete bloggene, gjerne temablogger med det lille ekstra - som vi faktisk kan like å svinge innom! Noen som vil være positive? Kanskje flytte fokus litt vekk fra de store "sutrebloggerne".... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. januar 2016 #2 Del Skrevet 19. januar 2016 8 timer siden, scrabble skrev: I lys av "verst blogg" tråden, samt at mange mener at mange av toppbloggerne begynner å gi oss fnatt. La oss fokusere litt på de "vanlige" ikke glorete bloggene, gjerne temablogger med det lille ekstra - som vi faktisk kan like å svinge innom! Noen som vil være positive? Kanskje flytte fokus litt vekk fra de store "sutrebloggerne".... Du postet dette for 8 timer siden og har fått 0 svar. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det, men jeg er redd for at det desverre betyr at folk ikke er så interessert i å lese seriøse blogger. Man fyller hodene sine med blogger og bloggere som irriterer vettet av en. Det sier egentlig ganske mye om samfunnet, og mesteparten av det gjør meg bare trist. Du kan se det i de tradisjonelle mediene også, saker om disse toppbloggerne er rene gullgruver. Folk klikker og leser, og det igjen gir en forståelse av at bloggerne er viktige personer som det er verdt å fokusere på. Og slik opprettholdes hypen. Jeg selv er ikke noe unntak, i perioder så gir jeg meg selv bloggpause og trykker unfollow over en lav sko, men så er det ting som diskuteres på KG, og selv om jeg vegrer meg for å gi klikk så får jeg med meg nok til å hisse meg opp, og så er jeg i gang igjen. Det er rein idioti, for jeg finner jo blogging om klær, utseende og kropp fullstendig forkastelig. Jeg ønsker andre forbilder for unge jenter, jeg ønsker at folk bruker mindre tid på å lese om andre, mindre tid på skjerm, og jeg ønsker ikke at de som er mest usympatiske skal tjene enda mer penger. Og likevel...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 19. januar 2016 #3 Del Skrevet 19. januar 2016 Mamsi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 19. januar 2016 #4 Del Skrevet 19. januar 2016 Aner ikke om hun er på topplisten eller ei, for den sjekker jeg aldri, men jeg liker Mewkids blogg. Fin og fargerik, null klikkhoreri og lite (ingen?) reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 19. januar 2016 #5 Del Skrevet 19. januar 2016 www.mewkid.netwww.emiliesskap.blogg.nowww.pappahjerte.blogg.no og www.konatil.blogg.no Jeg fulgte bloggen til Inspirato frem til hun sluttet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksandraa Skrevet 19. januar 2016 #6 Del Skrevet 19. januar 2016 http://annmariolsen.blogg.no er min favoritt lite selvhøytidelig jente med bein i nesa. Dessuten skriver hun en god del om fotball, noe som gjør at jeg nå henger med på til en viss grad når det er snakk om det (finnes egentlig ikke fotballint!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 19. januar 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 19. januar 2016 1 time siden, CecilieX skrev: Du postet dette for 8 timer siden og har fått 0 svar. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det, men jeg er redd for at det desverre betyr at folk ikke er så interessert i å lese seriøse blogger. Man fyller hodene sine med blogger og bloggere som irriterer vettet av en. Det sier egentlig ganske mye om samfunnet, og mesteparten av det gjør meg bare trist. Du kan se det i de tradisjonelle mediene også, saker om disse toppbloggerne er rene gullgruver. Folk klikker og leser, og det igjen gir en forståelse av at bloggerne er viktige personer som det er verdt å fokusere på. Og slik opprettholdes hypen. Jeg selv er ikke noe unntak, i perioder så gir jeg meg selv bloggpause og trykker unfollow over en lav sko, men så er det ting som diskuteres på KG, og selv om jeg vegrer meg for å gi klikk så får jeg med meg nok til å hisse meg opp, og så er jeg i gang igjen. Det er rein idioti, for jeg finner jo blogging om klær, utseende og kropp fullstendig forkastelig. Jeg ønsker andre forbilder for unge jenter, jeg ønsker at folk bruker mindre tid på å lese om andre, mindre tid på skjerm, og jeg ønsker ikke at de som er mest usympatiske skal tjene enda mer penger. Og likevel...... Tusen takk for svar ! og det ser jammen (heldigvis) ut som at det hjalp Men vet du, det du sier, er så sant. Sant, litt trist og desverre slik utviklingen ser ut til å være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltidsjente Skrevet 19. januar 2016 #8 Del Skrevet 19. januar 2016 28 minutter siden, Haugenjenta skrev: www.emiliesskap.blogg.no Kan ikke annet enn å elske denne kommentaren Tusen takk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 19. januar 2016 #9 Del Skrevet 19. januar 2016 1 minutt siden, Deltidsjente skrev: Kan ikke annet enn å elske denne kommentaren Tusen takk Jeg liker også bloggen din, skulle bare ønske du ikke brukte de samme bildene så ofte, men det gjør inget!👍🌺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 19. januar 2016 #10 Del Skrevet 19. januar 2016 http://emiliesskap.blogg.no/ Om Emilie, ei jente fødd i ein gutts kropp. Ho skriv veldig bra og det er interessant og morosamt å fylgje med på reisen hennes. http://ekkelt.no/ Vurderingar (veit det finnes eit meir riktig ord, men huskar det ikkje akkurat no) av skrekkfilmar. Noko sjeldent oppdatert, men interessant å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 19. januar 2016 #11 Del Skrevet 19. januar 2016 6 minutter siden, Deltidsjente skrev: Kan ikke annet enn å elske denne kommentaren Tusen takk Bare hyggelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltidsjente Skrevet 19. januar 2016 #12 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) 8 minutter siden, Monky skrev: Jeg liker også bloggen din, skulle bare ønske du ikke brukte de samme bildene så ofte, men det gjør inget!👍🌺 Tusen takk! Skjønner kritikken, for jeg skulle ønske det samme selv, men når jeg ikke er jente på heltid så blir det vanskelig å ta nye bilder, særlig når jeg også må lete opp en fotograf de gangene jeg faktisk får kledd meg helt opp som den jenta jeg ønsker å være. Dessverre. Likevel er dette noe jeg jobber med å løse. Første steg er å kjøpe tripod, og jeg tror innkjøp fjernkontroll til speilrefleksen er nært forestående også 6 minutter siden, Karou skrev: http://emiliesskap.blogg.no/ Om Emilie, ei jente fødd i ein gutts kropp. Ho skriv veldig bra og det er interessant og morosamt å fylgje med på reisen hennes. Wow, så snille dere er her inne! Tusen takk! Men ok, nå er jeg nevnt i denne tråden, så nå håper jeg noen nevner noen andre. Både for variasjonens skyld og for å hindre meg i å sende nesa mi i bane rundt jorda... Endret 19. januar 2016 av Deltidsjente 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 19. januar 2016 #13 Del Skrevet 19. januar 2016 1 time siden, Karou skrev: http://ekkelt.no/ Vurderingar (veit det finnes eit meir riktig ord, men huskar det ikkje akkurat no) av skrekkfilmar. Noko sjeldent oppdatert, men interessant å lese. Takk! Her var det mye gode filmtips Nå brukt en halvtime for å lese om de forskjellige filmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 19. januar 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) www.mediakaos.no jeg liker at det er en temablogg, men samtidig gir hun innblikk i 4 barnsfamilien, skråblikk og skriver mye med humor Endret 19. januar 2016 av scrabble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liliana_sun Skrevet 19. januar 2016 #15 Del Skrevet 19. januar 2016 http://turmedlillemannogmor.blogspot.no mamma som tar med minstemann ut på tur, Vær og føre ingen hindring 😉 Overnatting i telt både på fjellet og i hagen 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 4. februar 2016 #16 Del Skrevet 4. februar 2016 glamourbibliotekaren og maja hattvang er mine favoritter. Kvalitetsbevisste damer med god smak, og fokus på gode verdier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 10. april 2016 #17 Del Skrevet 10. april 2016 Dette er min favorittblogg. Fra boller til burritos. Enormt vittig, bare synd han ga seg på "F", ble visst for mye fisk :-) http://m.fbtb.blogg.no/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 10. april 2016 #18 Del Skrevet 10. april 2016 Har nettopp hatt tidenes latterbrøl ved hjelp av Lene Wikander :-http://tarapi.no/2016/04/gucci-gar-pa-veggen/ Les først, se reklamefilmen etterpå. I den rekkefølgen. NB: Ikke ha noe i munnen når du ser reklamefilmen. Forøvrig en dame jeg virkelig har sansen for, og med en historie de færreste er forunt. Hun har stadig noe å lære bort når det gjelder fordomsfrihet, og det å leve i nuet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 11. april 2016 #19 Del Skrevet 11. april 2016 14 timer siden, Cornucopia skrev: Har nettopp hatt tidenes latterbrøl ved hjelp av Lene Wikander :-http://tarapi.no/2016/04/gucci-gar-pa-veggen/ Les først, se reklamefilmen etterpå. I den rekkefølgen. NB: Ikke ha noe i munnen når du ser reklamefilmen. Forøvrig en dame jeg virkelig har sansen for, og med en historie de færreste er forunt. Hun har stadig noe å lære bort når det gjelder fordomsfrihet, og det å leve i nuet. Reklamefilmen ble hysterisk morsom etter å ha lest innlegget :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DobbelX Skrevet 11. april 2016 #20 Del Skrevet 11. april 2016 Min anbefaling: https://afroginthefjord.com Aner ikke om hun er på noen liste (topp- eller andre), men hun skriver godt, og hun viser leseren hvordan en fransk kvinne, bosatt i Norge, ser på nordmenn, norsk hverdag og norsk kultur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg