Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 Nokon som kunne vere interessert i eit brude-treff i Bergen i løpet av det nærmaste året.....?
cecily Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 Bor i Bergen, jeg, men jeg er ferdig med bryllup, så egentlig så vet jeg ikke hvorfor jeg fortsatt henger her Gammel (relativt ny likevel) er vond å vende.
Tosca Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 Cecily skrev: Bor i Bergen, jeg, men jeg er ferdig med bryllup, så egentlig så vet jeg ikke hvorfor jeg fortsatt henger her Samme her. Klarer ikke å rive meg helt løs. Jeg hadde absolutt vært interessert i et treff før jeg giftet meg, men ikke nå etterpå.
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Hmmm... :-? Men kanskje de kan anbefale ein brudekjole-salong i Bergen til meg?
cecily Skrevet 13. oktober 2004 #5 Skrevet 13. oktober 2004 Brudehuset i Teatergaten 10. Der fikk jeg veldig god service.
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #6 Skrevet 13. oktober 2004 Brudehuset i Teatergaten 10. Der fikk jeg veldig god service. Kor er det då? Sånn ca? (er ikkje så veldig godt kjent enno, ser du...)
cecily Skrevet 13. oktober 2004 #7 Skrevet 13. oktober 2004 Det ligger faktisk rett ved teatret. På hjørnet ned mot veien til Nøstet/Askøy/Sotra.
Saeria Skrevet 13. oktober 2004 #8 Skrevet 13. oktober 2004 Cleopatra, Danmarksplass. Har ikke vært innom selv, men det ser trivelig ut der. Mange fine kjoler.
Tosca Skrevet 14. oktober 2004 #9 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg kjøpte kjolen min på Brudehuset på Engen og er kjempefornøyd! Var det ikke Cleopatra som holdt til nede i Baneveien på Nøstet før de flyttet til Danmarksplass? Jeg fikk ingen service hos de. Virket ikke interesserte i å selge meg noen kjole i det hele tatt. Gikk bare ut igjen jeg, uten å prøve en eneste kjole. Dette var mine erfaringer.
Martha Stewart Skrevet 14. oktober 2004 #10 Skrevet 14. oktober 2004 Brudekjolesalongen Kikki's, like nedenfor Fløibanen, har jeg kjøpt kjolen min hos. Har fått kjempebra service og anbefaler de på det varmeste! :-) Prismessig tror jeg Kikkis ligger bra an i forhold til andre, jeg betaler 5800 kroner for min brudekjole. Var innom en annen salong i Bergen også, hvor jeg ikke fikk så god service... skal ikke nevne navn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå