Gå til innhold

Bergens-treff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som kunne vere interessert i eit brude-treff i Bergen i løpet av det nærmaste året.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Bergen, jeg, men jeg er ferdig med bryllup, så egentlig så vet jeg ikke hvorfor jeg fortsatt henger her :ler:

Gammel (relativt ny likevel) er vond å vende.

Skrevet

Cecily skrev:

Bor i Bergen, jeg, men jeg er ferdig med bryllup, så egentlig så vet jeg ikke hvorfor jeg fortsatt henger her

Samme her. Klarer ikke å rive meg helt løs.

Jeg hadde absolutt vært interessert i et treff før jeg giftet meg, men ikke nå etterpå.

Skrevet

Hmmm... :-? Men kanskje de kan anbefale ein brudekjole-salong i Bergen til meg?

Skrevet

Brudehuset i Teatergaten 10. Der fikk jeg veldig god service.

Skrevet
Brudehuset i Teatergaten 10. Der fikk jeg veldig god service.

Kor er det då? Sånn ca? (er ikkje så veldig godt kjent enno, ser du...)

Skrevet

Det ligger faktisk rett ved teatret. På hjørnet ned mot veien til Nøstet/Askøy/Sotra.

Skrevet

Cleopatra, Danmarksplass. ;)

Har ikke vært innom selv, men det ser trivelig ut der. Mange fine kjoler.

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min på Brudehuset på Engen og er kjempefornøyd! :)

Var det ikke Cleopatra som holdt til nede i Baneveien på Nøstet før de flyttet til Danmarksplass? Jeg fikk ingen service hos de. Virket ikke interesserte i å selge meg noen kjole i det hele tatt. Gikk bare ut igjen jeg, uten å prøve en eneste kjole.

Dette var mine erfaringer.

Skrevet

Brudekjolesalongen Kikki's, like nedenfor Fløibanen, har jeg kjøpt kjolen min hos. Har fått kjempebra service og anbefaler de på det varmeste! :-)

Prismessig tror jeg Kikkis ligger bra an i forhold til andre, jeg betaler 5800 kroner for min brudekjole.

Var innom en annen salong i Bergen også, hvor jeg ikke fikk så god service... skal ikke nevne navn... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...