AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Del Skrevet 19. januar 2016 Det finnes jo mange app`er og datingsider man kan bruke nå for å prøve å finne kjæreste/engangs-knull osv. Men er det noen som vet om det finnes noen venne-app`er vennesider man kan bruke. Der du skriver inn interesser osv, for siden å bli matchet med noen som har like interesser og som holder til i samme område som deg. Altså en side folk bruker med forventningen om å kunne skaffe seg en ny venn? Anonymkode: d2d0d...a5b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Del Skrevet 19. januar 2016 aktivitetsvenner.no Jeg har vel truffet to stk derfra. Vi traff hverandre noen ganger, men dessverre følte jeg ikke vennekjemien stemte med noen av dem. Men så måtte jeg også date minst 30 stk fra sukker før jeg traff kjæresten min, så jeg er nok ganske kresen. Anonymkode: d7c14...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaarinn Skrevet 20. januar 2016 #3 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg tenkte faktisk på dette her om dagen, men jeg vet ikke om noen apper eller sider som er kun for å få venner. Går kanskje an å bruke gaysir.no, men det er f. eks ikke den "chatte"-muligheten som på facebook eller tinder. Man kan jo ha tinder eller andre dating-apper, gjøre sånn at man viser begge kjønn og justere alder på de man vil bli kjent med, og skrive at man er ute etter venner, men det er ikke sikkert folk faktisk leser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Del Skrevet 21. januar 2016 AnonymBruker skrev (På 19.1.2016 den 8.34): aktivitetsvenner.no Jeg har vel truffet to stk derfra. Vi traff hverandre noen ganger, men dessverre følte jeg ikke vennekjemien stemte med noen av dem. Men så måtte jeg også date minst 30 stk fra sukker før jeg traff kjæresten min, så jeg er nok ganske kresen. Anonymkode: d7c14...c53 Ekspander Sjekket ut aktivitetsvenner.no og virket ikke som det var så mange som brukte det, iallfall i området jeg bor. Takk for tipset uansett . vaarinn skrev (På 20.1.2016 den 19.11): Jeg tenkte faktisk på dette her om dagen, men jeg vet ikke om noen apper eller sider som er kun for å få venner. Går kanskje an å bruke gaysir.no, men det er f. eks ikke den "chatte"-muligheten som på facebook eller tinder. Man kan jo ha tinder eller andre dating-apper, gjøre sånn at man viser begge kjønn og justere alder på de man vil bli kjent med, og skrive at man er ute etter venner, men det er ikke sikkert folk faktisk leser det. Ekspander Sant, bror min bruker gaysir og ut ifra det han har fortalt så virker det som det er typ tinder, bare at det er hovedsaklig rettet mot homofil/bi/lesbisk brukere. Altså en dating-side/app. Kanskje jeg skulle prøvd å lage en venne-app som er like enkelt å bruke som feks tinder. Anonymkode: d2d0d...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaarinn Skrevet 24. januar 2016 #5 Del Skrevet 24. januar 2016 AnonymBruker skrev (På 21.1.2016 den 8.28): Sjekket ut aktivitetsvenner.no og virket ikke som det var så mange som brukte det, iallfall i området jeg bor. Takk for tipset uansett . Sant, bror min bruker gaysir og ut ifra det han har fortalt så virker det som det er typ tinder, bare at det er hovedsaklig rettet mot homofil/bi/lesbisk brukere. Altså en dating-side/app. Kanskje jeg skulle prøvd å lage en venne-app som er like enkelt å bruke som feks tinder. Anonymkode: d2d0d...a5b Ekspander Ja, kanskje det hadde slått an! Mange ensomme der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny the Mud Skrevet 25. januar 2016 #6 Del Skrevet 25. januar 2016 Jodel er vel litt sånn..? Venneapp hadde vært gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #7 Del Skrevet 25. januar 2016 Dette har jeg etterlyst noen ganger jeg også. Savner Nettby jeg. Jeg er selv i et forhold, men savner flere venner. Og det er MANGE der ute som ønsker seg flere venner. Anonymkode: 1bb11...291 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå