Gjest bruker83924 Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Har nylig begynt med lavkarbo, startet fredag. Og selv om jeg spiser mye, og spiser mye fett og proteiner, så er jeg skrubbsulten. Spiste nettopp et stort kyllingbryst, med bacon rundt og rød pesto inni, fløtegratinert sellerirot, og en salat. Er så sulten at drt romler i magen. Før i dag har jeg spist 4 måltider, som er utrolig mye til å være meg, vanligvis blir det 2 eller 3. Merker også at jeg både er trøtt og sliten, og at humøret mitt er på vei ned. Er dette vanlig i starten? Eller burde jeg la være? Har tenkt å være streng de neste 2ukene, bare for å prøve. Så øker jeg med karbohydrater etter hvert, for å se hva jeg føler jeg trenger.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Tell kalorier og i begynnelsen, jeg ble værtfall fort mett på få kalorier siden maten var så mektig, og da hjalp det ikke med kilovis med grønnsaker hvis jeg lå på 900kcal totalt liksom. Jeg var mye sulten inntill jeg kom høyt nok på kaloriene. Anonymkode: f28b1...45a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Om etpar dager er du gjennom det verste. Da kommer godfølelsen. Bare husk på å ikke jukse. Ligg LAVT i karb helt til sulten slipper taket. Anonymkode: 10890...ab0
Gjest bruker83924 Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tell kalorier og i begynnelsen, jeg ble værtfall fort mett på få kalorier siden maten var så mektig, og da hjalp det ikke med kilovis med grønnsaker hvis jeg lå på 900kcal totalt liksom. Jeg var mye sulten inntill jeg kom høyt nok på kaloriene. Anonymkode: f28b1...45a Det er sant. Men tror jeg har vært ganske høyt på kaloriene i dag: frokost: isbergsalat (spiser det aldri, men følte jeg måtte ha noe grønt), grønn paprika, en liten neve valnøtter, 8 biter fetaost, 2 svinesteik skiver. Lunsj: en skål med 1 ss linfrø, 2 ss solsikkefrø, og en neve hasselnøtter, og ekstra lett melk (har ikke en fetere melk på jobb) lunsj/middag: 3 skinkeskiver, stangselleri, 1 tomat, en stor skje philidelpia-ost, en norvegiaskive, og et kokt egg. Middag/kvelds: det jeg skrev i hi. Er dette for lite? For har prøvd å spise nok fett, da jeg leste at det var viktig forfettforbrenninga i starten.
Gjest bruker83924 Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om etpar dager er du gjennom det verste. Da kommer godfølelsen. Bare husk på å ikke jukse. Ligg LAVT i karb helt til sulten slipper taket. Anonymkode: 10890...ab0 Takk! Er godt jeg har siste jobbvakt på 10 dager i morgen. Er redd jeg kommer til å ha kort lunte fremover 😂 Endret 19. januar 2016 av ElizabethTaylor
Gjest willma Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Det er helt normalt å både føle seg uvell (svinmel, ør, hodepine) og være sulten i starten, men det går over, og da er det verdens letteste og beste kosthold (spør du meg) Lykke til!
Ben128 Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 Kom over denne siden, hvor man kan få bestilt ferdig lavkarbo-mat levert på døren. Både ketose og generelt lavkarbo.https://www.spisriktig.no/lavkarbo-ketose/
Gjest bruker83924 Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 6 timer siden, willma skrev: Det er helt normalt å både føle seg uvell (svinmel, ør, hodepine) og være sulten i starten, men det går over, og da er det verdens letteste og beste kosthold (spør du meg) Lykke til! Høres bra ut! Hvor lenge har du gått på lavkarbo?
Gjest willma Skrevet 19. januar 2016 #9 Skrevet 19. januar 2016 3 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Høres bra ut! Hvor lenge har du gått på lavkarbo? Siden 4 feb 2015 trives kjempegodt.
Polly Ester Skrevet 19. januar 2016 #10 Skrevet 19. januar 2016 Syns det ser ut som du ikke får i deg nok fett, og at det kan være det som gjør at du er sulten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå