Gå til innhold

hvordan fungerer sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater og dater, men alle jeg dater er kun ute etter èn ting.. kan jo takke meg selv siden det er på tinder jeg møter disse, haha! 

fungerer sukker.no bedre f.eks? 

Anonymkode: 294a6...afe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukker.no er sucker.no. Same shit ;) 

Anonymkode: f86f5...092

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukker.no er sucker.no. Same shit ;) 

tenkte meg det! gir opp datingen istedenfor fant jeg ut :) 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tenkte meg det! gir opp datingen istedenfor fant jeg ut :) 

Det er bedre å møte folk på en naturlig arena tenker jeg...Via jobb, venner, hobby e.l. Så må man heller tøffe seg opp og vise interessen når en dukker opp (en sjelden gang...)

• Liker 3
Skrevet

Jeg kom inn her klar for å holde ett foredrag om hvordan sukker er det verste du kan putte i kroppen. Så var innlegget selvfølgelig om sukker.no.

• Liker 6
Skrevet
33 minutter siden, Adara skrev:

Jeg kom inn her klar for å holde ett foredrag om hvordan sukker er det verste du kan putte i kroppen. Så var innlegget selvfølgelig om sukker.no.

Jeg også, om karbohydrater og energi og sånn...

sukker(.no) er et egennavn, og skal derfor ha stor S. ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bare positiv erfaring fra Sukker.no. De mennene jeg har møtt der har vært ute etter seriøse forhold. Jeg syns matching-systemet de har der også er bra. Tror man kan få luket bort en god del "useriøse" gjennom den også.

Anonymkode: 802ef...49f

• Liker 1
Skrevet

Sukker er det samme som Tinder, bortsett fra at de tar pengene dine også.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare positiv erfaring fra Sukker.no. De mennene jeg har møtt der har vært ute etter seriøse forhold. Jeg syns matching-systemet de har der også er bra. Tror man kan få luket bort en god del "useriøse" gjennom den også.

Samme her. Jeg har vært sammen i 2,5 år nå med en jeg møtte på Sukker.no

Anonymkode: a4f66...4ba

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bedre å møte folk på en naturlig arena tenker jeg...Via jobb, venner, hobby e.l. Så må man heller tøffe seg opp og vise interessen når en dukker opp (en sjelden gang...)

jeg er helt enig, men jeg har litt vanskeligheter med å "putte meg ut der" eller hvordan man skal si det på den måten. alltid vært litt sjenert av meg, derfor har jeg prøvd meg på nettdating fordi man snakker sammen gjennom nettopp nettet først! 

men jeg har uansett funnet ut at jeg lar han komme til meg når han dukker opp og tar det helt rolig. jeg bare lurte på hvordan sukker fungerte, siden jeg leser så mye om det her på KG. 

ts

Skrevet
12 timer siden, Adara skrev:

hahahah, kan se at tråden kunne tolkes sånn nå ja! hadde nok ikke skrevet om kosthold eller sukker på singel og dating-siden

Skrevet
Den ‎19‎.‎01‎.‎2016 at 2.49, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke sånn at man utelukker å møte noen på den måten selv om man prøver nettdating også. Det er vel mer i tillegg til.

Jeg har stort sett venner som er i veldig etablerte forhold, så de er det nesten umulig å treffe noen gjennom. Og selv om jeg møter en god del mennesker gjennom jobben min så har jeg på det siste året ikke møtt en eneste aktuell kandidat. Det er nok enklere for unge mennesker tidlig i 20-årene, hvor flere er single. For oss i 30-årene er det et helt annet marked. Først må man spore opp noen som er singel, og så skal man passe sammen også. Det er jo som å lete etter nåla i høystakken. Der er feks. Sukker.no til god hjelp. Der er folk single, og gjennom matchingen så kan man ganske fort se om man er på "samme planet" i hvertfall. Da har man et litt bedre utgangspunkt for å finne riktig person tenker jeg da.

Jeg har ikke så mye erfaring fra Tinder, men går ikke den mer bare på "trynefaktor"? At man liker ut fra bilde og en kort tekst? Da tror jeg Sukker er bedre for å finne en som faktisk er litt lik deg, og som er ute etter noe mer seriøst.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke sånn at man utelukker å møte noen på den måten selv om man prøver nettdating også. Det er vel mer i tillegg til.

Jeg har stort sett venner som er i veldig etablerte forhold, så de er det nesten umulig å treffe noen gjennom. Og selv om jeg møter en god del mennesker gjennom jobben min så har jeg på det siste året ikke møtt en eneste aktuell kandidat. Det er nok enklere for unge mennesker tidlig i 20-årene, hvor flere er single. For oss i 30-årene er det et helt annet marked. Først må man spore opp noen som er singel, og så skal man passe sammen også. Det er jo som å lete etter nåla i høystakken. Der er feks. Sukker.no til god hjelp. Der er folk single, og gjennom matchingen så kan man ganske fort se om man er på "samme planet" i hvertfall. Da har man et litt bedre utgangspunkt for å finne riktig person tenker jeg da.

Jeg har ikke så mye erfaring fra Tinder, men går ikke den mer bare på "trynefaktor"? At man liker ut fra bilde og en kort tekst? Da tror jeg Sukker er bedre for å finne en som faktisk er litt lik deg, og som er ute etter noe mer seriøst.

Mulig at sukker er bra for noen, men hva med de som er der år ut og år inn?? Har sett folk som har de samme bildene som for fem år siden før jeg traff eksen min. Tror man skla ha virkelig bra flaks for å treffe blink. 

Anonymkode: 4de37...ad2

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig at sukker er bra for noen, men hva med de som er der år ut og år inn?? Har sett folk som har de samme bildene som for fem år siden før jeg traff eksen min. Tror man skla ha virkelig bra flaks for å treffe blink. 

Hvis du er der i 5 år uten å bytte bilder eller gjøre noe med profilen så har man et stort problem tenker jeg... Man må være litt aktiv, og om det går lang tid og det ikke blir klaff så ville jeg tatt en pause. Som du skriver så ser det ikke bra ut å ha vært der veldig lenge. Jeg har sett profiler der det står i teksten at de er 35 år feks, mens det på hovedprofilen står at de er 38 år. Det sier seg selv at man ikke får napp når folk ser sånt. Men ja, man trenger akkurat like mye flaks for å treffe blink der som på andre arenaer.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akk, føler meg litt skyldig. :P Tror jeg har vært der siden 2010, men profilen var forsåvidt død og begravet frem til slutten av 2013. Byttet profilbilde i 2014, da, det er vel noe.

Skrevet
5 timer siden, Okapi skrev:

Akk, føler meg litt skyldig. :P Tror jeg har vært der siden 2010, men profilen var forsåvidt død og begravet frem til slutten av 2013. Byttet profilbilde i 2014, da, det er vel noe.

Hvorfor er du der fremdeles? Er det ikke på tide å finne en annen strategi?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du der fremdeles? Er det ikke på tide å finne en annen strategi?

Kanskje det, men hva skulle den være? I tillegg krever det jo mer innsats å fjerne profilen enn å la den ligge. Gjør vel ingen skade at den ligger der?

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Okapi skrev:

Kanskje det, men hva skulle den være? I tillegg krever det jo mer innsats å fjerne profilen enn å la den ligge. Gjør vel ingen skade at den ligger der?

Er ikke målet å få en kjæreste? Det er jo en hel haug med andre måter å finne en kjæreste på enn nettdating. Det er siste utvei.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke målet å få en kjæreste? Det er jo en hel haug med andre måter å finne en kjæreste på enn nettdating. Det er siste utvei.

Ikke for alle. Laget tilmed en egen tråd om det. ;)

Skrevet
25 minutter siden, Okapi skrev:

Ikke for alle. Laget tilmed en egen tråd om det. ;)

Var ikke hele poenget med å få tips til hvordan få kjæreste da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...