Gjest Nordavind Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Som overskriften sier. Er et forhold uten føleleser/forelskelse (uff jeg hater det siste ordet) dømt til å mislykkes? Hva er "riktg" å føle, eventuelt ikke føle, når man skal innlede et forhold til noen? Takker for innspill
Gjest Blomsterert Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 2 minutter siden, Nordavind skrev: Som overskriften sier. Er et forhold uten føleleser/forelskelse (uff jeg hater det siste ordet) dømt til å mislykkes? Hva er "riktg" å føle, eventuelt ikke føle, når man skal innlede et forhold til noen? Takker for innspill Det får jo bli opp til de som går inn i forholdet. Men begge bør jo vite hvor den andre står. Ikke lure og late som altså.
visp Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Det er vel ikke dømt til å mislykkes men kanskje ikke den beste starten, iallefall ikke nå som vi har et valg (mot mer tvang før). Seksuell kjemi burde være tilstede syns jeg men hva vet jeg. Ting kan jo vokse også.
Gjest anonym2233 Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Jeg tenker at så lenge kommunikasjon er på plass og kjemien, så vil/kan det gå bra. Er noen der ute hvor de ikke har følelser helt på plass i starten av forholdet, men som jobbes fram med tid. Kjenner par stk som startet slik, og det går fint med begge parene i dag Ikke minst bør begge to være klar over dette, for at det skal "lykkes".
Nanami Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Før så var det jo forhold på grunn av fornuft, så kom følelsene etter hvert. Det funket jo det også. Jeg tror personlig at det må være en viss tiltrekning og fasinasjon, men at selve forelskelsen kan ta tid og komme gradvis.
Maleficenta Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 Hva skjedde med å bli venner først og se om det utvikler seg følelser? Om ikke så blir det jo sånn at man blir sammen bare for å ha noen.. Hva er poenget med det? Man MÅ ikke på død og liv innlede et forhold. Syns det er tåpelig å innlede forhold basert på fornuft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå