Gå til innhold

Forhold uten følelser

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind
Skrevet

Som overskriften sier. Er et forhold uten føleleser/forelskelse (uff jeg hater det siste ordet) dømt til å mislykkes? Hva er "riktg" å føle, eventuelt ikke føle, når man skal innlede et forhold til noen? Takker for innspill

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet
2 minutter siden, Nordavind skrev:

Som overskriften sier. Er et forhold uten føleleser/forelskelse (uff jeg hater det siste ordet) dømt til å mislykkes? Hva er "riktg" å føle, eventuelt ikke føle, når man skal innlede et forhold til noen? Takker for innspill

Det får jo bli opp til de som går inn i forholdet. Men begge bør jo vite hvor den andre står. Ikke lure og late som altså.

Skrevet

Det er vel ikke dømt til å mislykkes men kanskje ikke den beste starten, iallefall ikke nå som vi har et valg (mot mer tvang før). Seksuell kjemi burde være tilstede syns jeg men hva vet jeg. Ting kan jo vokse også.

Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg tenker at så lenge kommunikasjon er på plass og kjemien, så vil/kan det gå bra. 

Er noen der ute hvor de ikke har følelser helt på plass i starten av forholdet, men som jobbes fram med tid. Kjenner par stk som startet slik, og det går fint med begge parene i dag :) 

Ikke minst bør begge to være klar over dette, for at det skal "lykkes".

Skrevet

Før så var det jo forhold på grunn av fornuft, så kom følelsene etter hvert. Det funket jo det også. Jeg tror personlig at det må være en viss tiltrekning og fasinasjon, men at selve forelskelsen kan ta tid og komme gradvis. :) 

Skrevet

Hva skjedde med å bli venner først og se om det utvikler seg følelser? Om ikke så blir det jo sånn at man blir sammen bare for å ha noen.. Hva er poenget med det? Man MÅ ikke på død og liv innlede et forhold. Syns det er tåpelig å innlede forhold basert på fornuft. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...