Gå til innhold

Dere som ikke er/har vært på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er dere ikke der?

Hvilken type person er du? (Kort beskrivelse)

spørsmålet er ment til single 😊

Anonymkode: 61d07...9b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke noen apper på tlf. Og har ingen planer om det heller.

Snill,omsorgsfull, eier ikke filter sier ting direkte, ærlig og morsom.  Det er de ordene jeg hører andre beskrive meg oftest. 

Anonymkode: 222b7...225

Skrevet

Sjekking på nettet er kleint 

• Liker 5
Skrevet

Aktiv, liker et adrenalinkick i ny og ne, sosial, liker gode filmer og musikk, strikker (hehe), jobber på kontor, kjører Mini Cooper. 

Anonymkode: 33326...623

Skrevet

Bruker ikke nettet da jeg synes det er en kunstig måte å treffe folk på.  Man mangler referanserammer.

Er veldig utadvendt og usjenert av meg.

• Liker 2
Skrevet

Redd for å møte en mann med svett hår og stinkende ånde, og opp i 50-årene, mens han har påstått at han er 20 år.

Anonymkode: 305ed...6ab

• Liker 1
Skrevet

*Fordi det virker super overfladisk, og det rett og slett ikke er "min greie":vetikke:

*Type person som ikke er på Tinder ...

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skulle man være på tinder? Det er jo tragisk. Normale folk er vel interessert i å finne noen utfra interesser og et normalt liv istedet for å bare gå etter det åpenbare som er utseende og bare swipe videre?

Anonymkode: 6b249...428

• Liker 8
Gjest Bergtekjen
Skrevet

Eg har aldri likt å snakke med folk eg ikkje kjenner på nettet, derfor synast eg det er rart å chatte med folk på datingnettstader og liknande.

Korleis type person er eg? Vanskeleg spørsmål - morosam, hyggeleg og sjenert er vel kanskje det som beskriver meg best.

Skrevet

Jeg har ikke bra nok bilder av meg selv til å være på tinder.

Jeg har ikke et etnisk norsk navn

Jeg er 170

Får bedre respons når jeg får snakket med damer i hverdagen.

Anonymkode: 38a98...3b4

Skrevet

Jeg har ikke tinder fordi jeg synes det virker desperat og overfladisk, jeg hadde følt meg flau over å ha det. 

Jeg er en rolig og introvert person, men får en del oppmerksomhet fra gutter på grunn av utseendet mitt, som også er en grunn til at jeg ikke har hatt behov for tinder.

Anonymkode: 189eb...0b2

• Liker 2
Skrevet

Følte at det ikke var plassen for meg for det er et kjøttmarked. Vil heller gå månedsvis uten en eneste date enn å gå på en haug med kaffedater det ikke blir noe videre med uansett. Man blir vurdert opp og i mente, det er ikke bra for følelseslivet å takle skuffelser over man selv ikke er interessert eller at den andre ikke er det.

jeg er utadvendt, sosial, høyt utdannet, et bra utseende, strikker og trener flere ganger i uken😊

Anonymkode: f0c7a...c7c

• Liker 1
Skrevet

Er ikke desperat etter kjæreste. Han dukker opp om han dukker opp.

Er selvstendig og trives i eget selskap, derfor har jeg aldri hatt behov for nettdating.

Anonymkode: e9343...d13

• Liker 3
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Jeg er ikke singel nå lenger, men jeg kan jo svare på hvorfor jeg aldri har vært på Tinder: Det krever en Facebook-profil, hvilket jeg ikke har. Jeg var nysingel og lastet ned Tinder fordi jeg syntes det virket litt morsomt å sveipe, men så ble det altså raskt stopp da jeg skulle registrere meg.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Følte at det ikke var plassen for meg for det er et kjøttmarked. Vil heller gå månedsvis uten en eneste date enn å gå på en haug med kaffedater det ikke blir noe videre med uansett. Man blir vurdert opp og i mente, det er ikke bra for følelseslivet å takle skuffelser over man selv ikke er interessert eller at den andre ikke er det.

jeg er utadvendt, sosial, høyt utdannet, et bra utseende, strikker og trener flere ganger i uken😊

Anonymkode: f0c7a...c7c

Agree. Jeg slettet Tinder pga dette. Hvorfor kaste bort masse tid på å gå på dater med fyrer som blir med én eller to ganger, før de ikke er interessert mer enten fordi de ikke fikk deg til sengs med én gang eller fordi de sveipa og fikk match med en enda penere kvinne og tenker at gresset er grønnere på andre siden. Og sånn fortsetter de. Og fortsetter. Og fortsetter.

Anonymkode: 331e2...15a

• Liker 2
Skrevet

Er allerede på vanlige datingsider og orker ikke starte på enda et sted.Det har fristet litt å teste det ut,men etter å ha lest her inne virker det ikke som noe for meg.

Skrevet

Har prøvd tinder, er så mye tull med hele greine.

Jeg som person: Spontan, elsker adranalinkick / spenning, empatisk, alltid en gladperson med humor som tydligvis alltid for folk til å le, musikksmak er ordentlig hardmetall selvom det ikke samsvarer med klesstilen min. Hobby fotograf. Glad i hyttetur / roadtrips. 

Kort om meg :)

Skrevet (endret)

Relativt tradisjonell gutt som studerer siv.ing, har kjæreste og om jeg ikke hadde det ville jeg vært ute på byen for å finne meg noe ;)

Endret av KapteinJ
Skrevet

Fordi jeg ikke ser poenget med en overflatisk sjekke/sex app. Jeg foretrekker å møte jenter i RL. 

Har sjekket den ut en gang, og det falt virkelig ikke i smak. Men nå er jeg ikke på noen datingsider overhode. 

Anonymkode: f9a1d...5b1

Gjest Castielz
Skrevet

Er ikke singel, men hovedgrunnen til at jeg ikke brukte Tinder noe særlig når jeg var singel var pga det krevde facebook.
Jeg har facebook, men ingen bilder, og kommer heller aldri til å ha det.
Aldri forstått dette behovet for å spre sitt eget liv på nettet hvor hvem som helst enkelt kan finne ut alt de trenger å vite om deg.
Tanketomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...