Gjest Dolphina Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 Hei! Er det noen her med erfaringer med p-plaster? Jeg bruker nå Yasmin, men blir så innmari tørr i skjeden, så misliker det. Har prøvd p-ring, men synes ikke noe om det. Vurderer nå p-plaster, men vil gjerne høre negative og positive ting om det først...
Windy Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 Vel, som du kanskje har lest under her, så sliter jeg litt med kløe og rød hud fra plasteret, men det er listet opp som en vanlig bivirkning også. Ellers så har jeg fått litt pms :-? MEN, det er alikevel det beste jeg har prøvd hittil, fordi jeg har blitt kvalm av p-piller. Med plasteret var jeg kun kvalm de første dagene, men ikke siden (som følge av plasteret i hvert fall..). Utover det har jeg ikke merket noe bivirkninger Og jeg har prøvd maaange forskjellige p-piller, også minipiller.
Gjest Hel Skrevet 11. oktober 2004 #3 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg sluttet nylig på plasteret for det ga meg mensen i to uker i strekk hver gang. Hoppe over funket heller ikke. I tillegg er det så vondt å ta av at jeg får tårer i øynene. Som stas ble jeg litt kvalm i begynnelsen men ikke noe mer enn det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå