Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å få soppinnfeksjon i underlivet når man er gravid? Jeg fikk beskjed når jeg var til legen at jeg hadde litt. Hadde ikke merket noe selv, hadde litt mer utflod enn normalt, men det sier jo alle at man får når man er gravid.

Det jeg lurer på er om det er farlig, for hvis jeg ikke merker noe kan jeg jo ha hatt det i flere dager. :roll:

Også en forferdelig tanke jeg tok meg selv i å tenke her om dagen. Hvordan oppgager man om man har en BO, ingen fosterutvikling? Jeg skal ikke til ul før i august og da har jeg også time til jordmor. Ønsker jo at alt skal være i orden med vår lille pitteliten. Er forresten kommet helt til 11+3 i dag! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var møøøe plaget med sopp i underlivet når jeg gikk med begge barna mine.............det er HELT NORMALT!!!! Blir det plagsomt etterhvert med kløe ol. så stikk innom apoteket å kjøp Canesten stikkpille og salve, hjelper mye!

Trøst deg med at det går over!

Lykke til videre i svangerskapet!

Klem fra Stinemor

Skrevet

Så det går greit å bruker Canesten og stikkpille når man er gravid? Jeg er litt plaget med soppinfeksjon sånn "til vanlig" og må stadig ty til Canesten. Har tenkt litt på hvordan det blir hvis/når jeg blir gravid. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det går helt fint å bruke Canesten stikkpiller når man er gravid, men da må du huske å sette den inn med fingrene og IKKE med den innføringshylsten som følger med pakken.

Lykke til og håper at det klaffer for deg snart...........blåser litt blått støv over deg! Husk bare å ikke stresse med det å bli gravid - det skjer når det skjer!

Klemz fra Stinemor som har glemt å logge seg på :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...