Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 Endelig tror politiet at de har tatt rette mannen, en i nabobygden. Helt sikkert en lettelse for både lokalbefolkning og ikke minst familien til avdøde. Hva sier dere som var sikre på at det var asylanter som hadde gjort det?
Gjest Firda Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 Har ikke hørt noen mistenke asylanter for dette. Saken har imidlertid fortsatt en del mystiske ting som ikke er avklart, bl a "hettemannen", og det faktum at ingen i den mistenkes hjemsted eller arbeidsplass, tror at han er skyldig. Litt pussig, DNA eller ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #3 Skrevet 11. oktober 2004 Det er vel ikke akkurat sjokkerende nytt; at bekjente av en drapsmann ikke tror han er gjerningsmannen. Jeg vet ikke hve jeg synes veier tyngst: 1: Hans DNA er funnet på offeret 2: Folk som kjenner han tror ikke han har gjort det.
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #4 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg vet ikke hve jeg synes veier tyngst: 1: Hans DNA er funnet på offeret 2: Folk som kjenner han tror ikke han har gjort det. Helt klart nummer 2. Det er en utbredt oppfatning blant en eller to KG-gjester at det sannsynligvis er en annen sleiping som har snublet over vår manns DNA og deretter i ren ondskap plassert dette under neglene på den avdøde. Dette er en velkjent teknikk i land vi ikke liker å sammenlikne oss med.
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #5 Skrevet 11. oktober 2004 Har ikke hørt noen mistenke asylanter for dette. Saken har imidlertid fortsatt en del mystiske ting som ikke er avklart, bl a "hettemannen", og det faktum at ingen i den mistenkes hjemsted eller arbeidsplass, tror at han er skyldig. Litt pussig, DNA eller ikke. Hm, hettemannnen ble jo sjekket ut av saken han. SÅ vidt jeg har fått med meg.
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #6 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg setter en hundrelapp på at dette blir en tilsynelatende udiskutabel DNA-sak, men der politiet/aktoratet skal få slite med å få til en fellende dom. Vent å se!
Gjest lilletroll Skrevet 11. oktober 2004 #7 Skrevet 11. oktober 2004 Helt klart nummer 2. Det er en utbredt oppfatning blant en eller to KG-gjester at det sannsynligvis er en annen sleiping som har snublet over vår manns DNA og deretter i ren ondskap plassert dette under neglene på den avdøde. Dette er en velkjent teknikk i land vi ikke liker å sammenlikne oss med. Ja det må være sånn det henger sammen
starie Skrevet 11. oktober 2004 #8 Skrevet 11. oktober 2004 Hm, hettemannnen ble jo sjekket ut av saken han. SÅ vidt jeg har fått med meg. Hettemannen som ble filmet i sentrum ja, men det var en mann som ble observert tassende ut fra buskene der Anne Slåtten ble funnet noen timer senere og han kan ikke ha oversett henne.
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #9 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg synes det er dumt å ta en som ikke vil inrømme at han er morderen da. Det kan hende han ikke har gjort det. Jeg tror ikke han har gjort det. Tror heller det er noen andre som vi aldri vil finne ut av hvem er. Sånn er det i mange saker.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #10 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg synes det er dumt å ta en som ikke vil inrømme at han er morderen da. Det kan hende han ikke har gjort det. Jeg tror ikke han har gjort det. Tror heller det er noen andre som vi aldri vil finne ut av hvem er. Sånn er det i mange saker. Du synes det er dumt å ta en som ikke innrømmer noe?! Da er det jo bare å gå rundt og utføre kriminelle handlinger, og så lenge man ikke innrømmer noe så er det jo bare dumt å bli straffet. Og hvorfor mener du mannen er uskyldig?
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #11 Skrevet 12. oktober 2004 og det faktum at ingen i den mistenkes hjemsted eller arbeidsplass, tror at han er skyldig. Litt pussig, DNA eller ikke. Ja, det var jo merkelig.... Lurer på om de ville hatt samme mening om han hadde vært fra et annet sted.
starie Skrevet 12. oktober 2004 #12 Skrevet 12. oktober 2004 Ja, det var jo merkelig.... Lurer på om de ville hatt samme mening om han hadde vært fra et annet sted. Pussig? Hvem tror vel at kameraten/naboen/sønnen/broren sin kan gjøre noe kriminelt?
Gjest minority2 Skrevet 15. oktober 2004 #13 Skrevet 15. oktober 2004 det er typisk at det er beskjedne, snille, unnvikende mennesker som til slutt "klikker". i tillegg til de "vanlige" kriminelle av mer aggressiv art, men som også gjør mer "vanlige" kriminelle handlinger, f ex prøve å voldta. det skjedde ikke i denne saken tror eg, han bare drepte./"klikka".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå