Gå til innhold

Er det bare å glemme kjøp av tredemølle med naboer under seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil det bråke for mye. Noen med erfaring her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jævlig slitsomt å høre på.

Anonymkode: 34733...a3e

• Liker 1
Skrevet

Er du snill, så kjøper du ikke. Haha, hver gang du lander bråker det, dessverre..

• Liker 3
Skrevet

Dersom tredemølla har demping og man bruker en matte under mølla, vil jeg tro at det ikke bråker for mye. Du kan jo også se om du kan ha den slik at den ikke står over dems soverom eller noe slikt.

Anonymkode: 1ab8a...422

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jævlig slitsomt å høre på.

3 minutter siden, nittenår skrev:

Er du snill, så kjøper du ikke. Haha, hver gang du lander bråker det, dessverre..

Søren, hjelper det om musikken er VELDIG høy?

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom tredemølla har demping og man bruker en matte under mølla, vil jeg tro at det ikke bråker for mye. Du kan jo også se om du kan ha den slik at den ikke står over dems soverom eller noe slikt.

Anonymkode: 1ab8a...422

Men du sånn gym-matte? Jeg kjenner noen som hadde det under et treningsapparat og det ble fuktskader på parketten så er litt skeptisk til det. Men demping; ja kanskje naboene vil tåle litt da?

Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Jeg regner med du ikke jogger 24/7?  Barn som løper over gulvet bråker også noe inni h******, og ingen nekter deg barn. Kjør på sier jeg :tongue:

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, visp skrev:

Søren, hjelper det om musikken er VELDIG høy?

Nei, det blir enda verre. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Kommer helt an på hvor tykt gulvet mellom deg og nabo er, hva slags materiale det er, hva slags apparat du kjøper, hva du legger under, hva slags sko du har og din løpeteknikk...

Anonymkode: 46591...7fe

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hectine skrev:

Jeg ser ikke problemet. Jeg regner med du ikke jogger 24/7?  Barn som løper over gulvet bråker også noe inni h******, og ingen nekter deg barn. Kjør på sier jeg :tongue:

Jeg skal love deg at det ikke blir 24/7. Jeg får alltid lyst til å kjøpe når kulda setter inn men har hittil overbevist meg selv om at det er tortur for naboene. Dere over her har jo tydeligvis erfaring med å måtte høre på dette så jeg hører hva dere sier:)

Skrevet
11 minutter siden, visp skrev:

Vil det bråke for mye. Noen med erfaring her?

Det tror jeg kommer helt an på leiligheten og tredemølla. I en ny leilighet hadde du neppe hørt noe som helst.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
3 minutter siden, prt90 skrev:

Det tror jeg kommer helt an på leiligheten og tredemølla. I en ny leilighet hadde du neppe hørt noe som helst.

Veldig ny leilighet og tror det er ganske isolert- betong/mur mellom. Er det noen som har forslag til en grei tredemølle? Har aldri hatt før. Er ikke noen supermosjonist- bare brukt naturen før.

Skrevet

Det er et helvete å bo under noen med tredemølle, la det være til du enten bor i første etasje eller flytter i eget hus.

Anonymkode: c060f...39d

• Liker 5
Skrevet

Mulig jeg svarer borti natta nå, litt tidlig til det, men: Vibrasjonsdempere for vaskemaskin – sånne runde gummidingser – vil noen sånne kunne fungere? Må sikkert ha flere enn fire for å få det stabilt.

Hvis du prøver med en gummimatte først, og får klager fra de under, kan det være verdt en tanke?

Skrevet
4 minutter siden, Zenobia skrev:

Mulig jeg svarer borti natta nå, litt tidlig til det, men: Vibrasjonsdempere for vaskemaskin – sånne runde gummidingser – vil noen sånne kunne fungere? Må sikkert ha flere enn fire for å få det stabilt.

Hvis du prøver med en gummimatte først, og får klager fra de under, kan det være verdt en tanke?

Kanskje kjøpe 100 av de:) Jeg tror ikke naboen under er typen til å klage men får følge med på om han ser styggere og styggere på meg etterhvert.

• Liker 2
Skrevet

Vi har mølle i tredje etasje, med matte og god støtdemping, kjøpt for at den skulle være stillegående. Den høres helt ned i første etasje når den er i bruk, og det er ikke en vag bakgrunnslyd! Om du bor i blokk, ville jeg revurdert det.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, visp skrev:

Veldig ny leilighet og tror det er ganske isolert- betong/mur mellom. Er det noen som har forslag til en grei tredemølle? Har aldri hatt før. Er ikke noen supermosjonist- bare brukt naturen før.

Ikke alle nye leiligheter er veldig isolerte. Mange er satt opp veldig fort og det kan ha blitt slurv med lydisoleringen. Ta og sjekk ut dette før du evt plager naboene dine. 

Skrevet
5 minutter siden, Alan Smithee skrev:

Vi har mølle i tredje etasje, med matte og god støtdemping, kjøpt for at den skulle være stillegående. Den høres helt ned i første etasje når den er i bruk, og det er ikke en vag bakgrunnslyd! Om du bor i blokk, ville jeg revurdert det.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle nye leiligheter er veldig isolerte. Mange er satt opp veldig fort og det kan ha blitt slurv med lydisoleringen. Ta og sjekk ut dette før du evt plager naboene dine. 

Ja, det er nettopp dette jeg er redd for. Får kanskje forhøre meg med naboen først om hva han syns. Litt dyrt om det bare blir stående der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...