merett2 Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Fredag morgen hadde jeg mitt første egguttak. Dvs. jeg hadde et avbrutt forsøk pga store cyster. De tømte og så etter egg, men det var ingen. Jeg hadde store eggposer/cyster (nesten som golfballer) og jeg blør enda. Jeg blødde bare bittelitt på fredag, men veldig mye både lørdag og søndag. Litt mindre i dag, men fremdeles mer enn det jeg trodde jeg skulle. Har ikke hatt noen smerter etter uttaket. Trodde egentlig det bare skulle være litt "spotting".... ?
merett2 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2016 Et øyeblikk siden, merett2 skrev: Fredag morgen hadde jeg mitt første egguttak. Dvs. jeg hadde et avbrutt forsøk pga store cyster. De tømte og så etter egg, men det var ingen. Jeg hadde store eggposer/cyster (nesten som golfballer) og jeg blør enda. Jeg blødde bare bittelitt på fredag, men veldig mye både lørdag og søndag. Litt mindre i dag, men fremdeles mer enn det jeg trodde jeg skulle. Har ikke hatt noen smerter etter uttaket. Trodde egentlig det bare skulle være litt "spotting".... ? "Veldig mye", som i kraftig menstruasjonsblødning.
Askmeagain89 Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Husker ikke rekkefølgen, men blødde ganske mye etter det ene uttaket, men ikke det andre. Får du andre plager bør du kontakte klinikken i tilfelle.
Harlekin Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Jeg blødde bare litt, såvidt jeg husker. Blør du veldig mye, synes jeg du skal kontakte klinikken sånn i alle tilfelle.
merett2 Skrevet 20. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2016 Takk for svar, dere. Det har gitt seg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå