Sharon90 Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Hei! Jeg ønsker å stramme opp (ett år siden fødsel og det er på høy tid å få rumpa tilbake blant annet!)) og ikke minst trene en del store muskelgrupper... Er på god vei ned i vekt, så det er også en del av motivasjonen til å trene (162 høy og 77-78kg) Vant til å trene, sprek til tross for kiloene Jeg har et opplegg med kettlebells, så dette er en del av variasjonen "rein styrke på en måte". En del kjernemusklatur får jeg alt trent utenom da altså. Dette er styrketrening min per idag: Dips (bakovervendt push ups som jeg kaller det på sofakanten) 15x3 Mageøvelse: Sitter lent tilbake med kettlebells på fanget og vrir meg til hver side, beina opp fra gulvet. 15x3 (noen som forsto hvilken øvelse dette var? Heh...dårlig til å forklare jeg)) Push ups 10x3 Sit ups 15x3 Knebøy med kettlebells som jeg løfter over hodet når jeg komme helt opp. Kniper setet samtidig 15x3 "Bak hodet push ups", biseps ? Holder kettlebellsen bak hodet, rette albuer frem og løfter kettlebellsen over hodet, strake armer. 8x3 Hofte hev med kettlebells på fanget 15x3 Donkey kick 15x3 Planke 30sekund x3 Side hev 15x3 15stk burpee til slutt. Men føler lista ble lang ? Virka noe lang når jeg gikk igjennom idag, men også første gang med dette opplegget.. Og er det andre gode øvelser for å få rumpa tilbake?? Hehe, den er helt flat.... Og ingen magemuskler igjen etter graviditeten, no shih.. men tror jeg har fått med en del øvelser som hjelper der? Er det lurt å legge til et par andre gode øvelser, og deretter dele lista opp i to omganger?? Kanskje en dag fokus på arm og andre dagen på bein? Er alenemor til to små, så har lite muligheter for å gå på studio enda. Men gikk jo sykt mye før og teknikken sitter rimelig bra på de fleste øvelsene, og har vært flink å trent hjemme 2-3 ganger i uka til nå, så nå vil jeg ha et treningsopplegg som funker bra
Gjest Nikee Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Tråden er ryddet for reklame. Nikee, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå