Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 Hei folkens. Jeg trenger noen tips fra dere. Til helgen er vi barnefri og jeg har lyst til å overraske samboern med ett eller annet. Ikke må det koste så mye heller, for jeg er ikke så veldig på pluss siden... Kan jo nevne at jeg bor i Oslo og har allerede sjekket hva som er på kino. Ikke noe interesant til helgen der nei (er no Film Fra Sør greier). Så tenkte jeg litt på om jeg skulle ta meg den friheten og ringe en gammel kompis (fra barndommen) av samboern og invitere han og kona på lørdag. Jeg har møtt kona en gang hos en veninne av meg, men han har jeg aldri møtt. Men så har dem barn. Og jeg ønsker jo at vi kan ha en kveld for oss selv. Er det ikke litt teit og spørre om dem vil komme til oss uten ungene??? Har dere noen tips til andre ting vi kan foreta oss????
-Fisken- Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 Det er da overhodet ikke teit Si at det er en voksenkveld, voksenkos. (ikke misforstå meg.. hehe) Eller hva med en kosekveld for bare deg og mannen? God middag, levende lys, en god film, masasje? _
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #3 Skrevet 11. oktober 2004 *fnis* samboern kom meg litt i forkjøpet her gitt.. Fikk nettopp en mail fra han om at vi hadde hytta for oss selv i helgen... Gjett om vi skal kose oss med fyr på peisen og en drink eller 5...
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #4 Skrevet 11. oktober 2004 hmmm...det eneste teite med å dra på hytta er at vi sover i køyeseng.. Og da blir det lite kos *snufs* Sengene er gammle og tåler knapt nok vekta av en av oss...
Gjest lmari Skrevet 11. oktober 2004 #5 Skrevet 11. oktober 2004 hmmm...det eneste teite med å dra på hytta er at vi sover i køyeseng.. Og da blir det lite kos *snufs* Sengene er gammle og tåler knapt nok vekta av en av oss... Det løser dere enkelt med å ta madrassene ut av sengene og legge dem rett på gulvet - det funker som bare rakkern!
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #6 Skrevet 11. oktober 2004 he,he....om vi bare hadde hatt gulvplass så... Rommet vårt er oppbevaringssted for ting svigers ikke har plass til hjemme, så vi har bare en liten sti bort til sengene....
Ingeborg Skrevet 11. oktober 2004 #7 Skrevet 11. oktober 2004 he,he....om vi bare hadde hatt gulvplass så... Rommet vårt er oppbevaringssted for ting svigers ikke har plass til hjemme, så vi har bare en liten sti bort til sengene.... Er det ikke stue i hytta? Og skulle dere ikke ha hytta for dere selv? Ta madrassene ut i stua og sov foran peisen, da vel! Masse kos der...
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #9 Skrevet 11. oktober 2004 Er det ikke stue i hytta? Og skulle dere ikke ha hytta for dere selv? Ta madrassene ut i stua og sov foran peisen, da vel! Masse kos der... DER sa du noe.. Får finne frem støvsugern med en gang vi kommer så vi ikke får så alt for mye hundehår i sengetøyet. Svigers har hund som desverre ikke holder på håra sine (hva med å spraye krypet med lim)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå