Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har forferdelig vondt i det ene låret. Helt øverst, der lårbeinet er festet til hofta. På framsiden, det kjennes ut som om det er noe tversgående av enten sener eller muskler. Jeg vet ikke om det er lysken. Det er vel mer på innsiden av låret?

Historien er som følger: Lørdag gikk jeg en tur på ca en halvtime, og kjente bittegranne smerte, men det gikk over til i går. Og så skulle jeg gå på Ulriken i går. Jeg kjente at det begynte å gjøre vondt ganske tidlig, men jeg fortsatte hele veien opp, for det gjorde ikke så vondt. Kom meg ned igjen gjorde jeg også.

Men etter et par timer hjemme, så ble det så sinnssykt vondt at jeg faktisk ikke klarte å løfte beinet nok til å kunne gå i trapper. Og i dag er det ikke bedre i det hele tatt. Sleit med å komme meg ut av senga, faktisk.

Jeg hater å gå til lege, så jeg spør heller her... Er det noen som har en formening om hva jeg egentlig har vondt i? Og om det vil gå over av seg selv? Jeg har jo tenkt på muligheten for betennelse i ett eller annet, men krever det behandling?

Kjipt å starte sin turgåer-karriere med noe sånt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som du har strukket en muskel. Du bør nok bare være i ro til det går over. Og det kan nok sikkert ta noen dager...

God bedring!

Skrevet

Æsj... Det begynner å gå over allerede. Det var faktisk litt gøy å ikke kunne gå i trapper, for folk gikk i butikken for meg og sånt :wink:

Får håpe det er helt bra til helga, for da skal jeg på en litt mer forsiktig tur opp på et ikke fullt så stort fjell :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...