AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Hvordan er denne? Klarer den å knuse is? Om ikke, finnes det noen slike hvor du blender rett i ta-med-kopp som er bra? Anonymkode: 9857a...e72
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 For å knuse is, så må du ha en stor og kraftig (og dyr) blender. Dette ble testet for en tid tilbake på tv. Vi har en liten med sett flasken rett på. Den sliter dersom vi putter en appelsin i hele båter oppi. Anonymkode: 17a68...02d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Jeg har den og min klarer iallefall fint å knuse is Anonymkode: 2806b...1ab
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Jeg vet man burde gå etter hvor kraftig motoren er. Har eid en del blendere, og alle har variert hvor gode dem er på is/frossen frukt. Nå har jeg ingen blendere men ønsker å lage meg smoothie, så om denne funker hadde den passet perfekt. Så gjerne flere erfaringer om denne funker på is/frossen frukt ☺️ Anonymkode: 9857a...e72
leonie Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er denne? Klarer den å knuse is? Om ikke, finnes det noen slike hvor du blender rett i ta-med-kopp som er bra? Anonymkode: 9857a...e72 Jeg synes ikke at den er god til å knuse is, frosne bær osv. Hvis du trenger en som er god på det ville jeg kjøpt en kraftigere blender og heller kjøpt noen gode flasker utenom 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå