AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Har dere noen gode og effektive hjemmetannblekinger å anbefale, som også er ganske rimelige i pris? Anonymkode: f61ed...f1b
Gjest 123Sol Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Crest whitestrips som fås kjøpt på ebay. Men anbefales ikke om du har sensitive tenner. Har lest om folk som har opplevd ising etter bruk. Jeg har ikke det.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Tannbleking bør unngåes, er virkelig ikke bra for tennene eller tannstrukturen. Dessuten, kommer an på vhilken farge din dentin er. Noen har gulere dentin enn andre, og sånn skal det være. Tannblekin tærer på emaljen som skal vare hele livet. Anonymkode: 16476...dfc 2
Gjest hockeyfrue Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Jeg har brukt SmileLab et par ganger, og jeg har vært veldig fornøyd med resultatet Du får tak i det på Vita blant annet.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Har brukt smilelab i 5 dager(tror jeg) nå! Har ikke sett resultat før i dag, så ble fornøyd i dag med å endelig se forandring i dag! Trodde ikke det kom til å virke på mine tenner siden resutaltet kom så sent i forhold til hva jeg har lest på nettet at det har gjort på andre. Smaken minner om tannkrem for barn og har ikke fått noe ising i det hele tatt. Har ganske sensitive tenner. Anonymkode: 337a4...990
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 Jeg har brukt smileLab fra Vita selv og fått ødelagt tenner av dette!! Ikke bruk det er mitt råd, heller litt gule tenner enn ødelagt emalje for livet altså Ta vare på tennene deres og ikke bare tenk utseendet, jeg lærte for sent. Anonymkode: 78846...cfd 1
Olive_North Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt smileLab fra Vita selv og fått ødelagt tenner av dette!! Ikke bruk det er mitt råd, heller litt gule tenner enn ødelagt emalje for livet altså Ta vare på tennene deres og ikke bare tenk utseendet, jeg lærte for sent. Anonymkode: 78846...cfd Hvordan har du fått ødelagte tenner, hva merker du? Jeg trodde den tannbleikingsgel'en man får i butikk her i Norge var svært skånsom.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 10 timer siden, Olive_North skrev: Hvordan har du fått ødelagte tenner, hva merker du? Jeg trodde den tannbleikingsgel'en man får i butikk her i Norge var svært skånsom. Emaljen er etset bort. Kantene må slipes ned med jevne mellomrom. Har måttet få kunstig del over en tann og tannlegen sier det bare er spørsmål om når jeg må ha over på en del til. Anonymkode: 78846...cfd
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #10 Skrevet 20. januar 2016 Dette med tannbleking funker for noen, men ikke for alle. Det funka fjell for meg i alle fall. Bruker Chrest White for sensitive tenner. Deilig å ha hvite tenner og ikke gule Må bruke den med jevne mellomrom for å opprettholde fargen. Anonymkode: d54e2...5ec
Djungelvrål Skrevet 22. januar 2016 #11 Skrevet 22. januar 2016 Kjøp natron og bruk det sammen med vanlig tannkrem. Ta litt tannkrem på kosten og ikke vann, dypp så kosten i litt natron og skrubb forsiktig. Ser klar forskjell om tennene er gule fra snus/røyk/te/kaffe/cola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå