AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 For et par uker siden så "avsluttet" jeg og han jeg holdt på med "forholdet vårt". Vi har ikke vært kjærester, men vi har holdt på i lang tid (7mnd). Jeg synes dette var trist, men jeg har faktisk klart å komme meg over han raskt! I alle fall slik jeg føler akkurat nå.... Jeg tenkte at jeg skulle være singel og ta en pause fra dating nå. Jeg føler at jeg har stresset litt med de siste 2 årene. Men så har jeg plutselig kommet i snakk med et par på tinder som virker veldige hyggelige. Han ene har spurt om vi skal møtes. Jeg har egentlig litt lyst, for det er jo dumt å la sjansen gå fra meg. Hva synes dere? Skal jeg kjøre på og møte han? Eller bør jeg ta en pause? Anonymkode: db7c2...80b
Gjest COSL Innovator Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Take a break. Kan hende du bare er ute etter en erstatter og det får du ikke i en "ny" kjæreste. Ingen er lik han du hadde og selv om du føler det ovenpå akkurat nå, så kan det komme en smell om noen uker. Jeg snakker av erfaring.
Polly Ester Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Jeg hadde gått for den gode følelsen. Altså - hvis det gir deg en god følelse å tenke på å date en ny så gå for den. Hvis det føles stressende eller slitsomt eller usikkert å date en ny så ligger godfølelsen i å ta en pause. Personlig hadde jeg nok møtt den nye. Det er jo bare en date. Foreløbig i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Kjør på! Men.. Du må regne med å date endel før du treffer mr handyman eller what-ever du trenger. Anonymkode: 561a8...01e
stan Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Gjør det du føler for. Det er godt å treffe nye folk, om det blir den store kjærligheten eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå