Mimmii Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Jeg vurderer å kjøpe meg en kullsyremaskin, men kommer jeg til å tjene på det? Alså, er det mye bedre å blande vann og saft enn pespi max? Jeg drikker store mengder pepsi max, så det hadde jo vært fint om jeg kunne bytte det ut mot noe som er bedre.. Det er vel ikke så mye bedre for tennene..
Zenobia Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Et av mine desidert beste kjøp er en kullsyremaskin, type Aqvia (hvit). Elsker den og bruker den så og si daglig. NB! Jeg har aldri vært noen Pepsi- eller Cola-fan. Jeg bruker sitronsaft (av typen man finner i te-hyllene) for å friske opp smaken av kullsyret vann. Smaker jo omtrent som sitronfarris/Bris da. Du kan, som du selv nevner, eventuelt tilsette saft istedenfor. Diverse cola-konsentrat vet jeg ikke om vil være noe mer lønnsomt, eller om vil være tilfredsstillende smaksmessig. Jeg har også prøvd med å tilsette diverse tropisk juice og granateplejuice (etter tilsatt kullsyre). Morsomt å eksperimentere Kan være en fordel å kjøpe med flere flasker. Jeg synes kullsyrepatronen er drøy. Det stod beregnet 60L brus, og jeg fulgte med første gangen, og kastet etter hvert arket, for den bare varte og varte.
Smookiekins Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Bedre for lommeboken ja kanskje.. Men med tanke på syreskader er det like stor risiko for dette om du drikker brus eller saft (også light). Det beste er selvfølgelig å drikke vann.. Men hva med å kun ta vann i maskinen slik at du får vann med kullsyre?
Perelandra Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Jeg synes ikke cola-smakene til kullsyremaskin er noe gode. Har prøvd både Aqvia og Soda Stream, men ingen av dem kan måle seg med ordentlig Pepsi Max. Derimot kan du få veldig god drikke med å blande kullsyrevannet med saft eller juice. For eksempel er det godt å blande eplemost og kullsyrevann. Det går også fint å blande med Fun Light hvis du vil ha sukkerfri drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå