Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen sett bilder av henne? hjelp, da er det ikke mye igjen av henne.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oprah slanket seg 50 kg!

Nå igjen? :ler:

Jeg vil vel kanskje si: bra for henne da? Eller mener du hun ser syk ut? Har du noen link til noen bilder?

http://www.oprah.com/

Et bildet i denne linken som viser den nye Oprah, men jeg synes hun ser bra ut på bildet. Er vel ingenting å bli hysterisk for?

Skrevet

Kan vel skimte noen bilder her, bla et bilde der hun har en genser med sikk-sakk mønster i pastellfarger...

http://www.oprah.com/

Skrevet

Neida for all del ikke hysterisk. Lurer bare på hvor lenge hun greier å holde seg og om hun har brukt samme kuren som Ana Nicole Smith.... :hoho:

Skrevet
Neida for all del ikke hysterisk. Lurer bare på hvor lenge hun greier å holde seg og om hun har brukt samme kuren som Ana Nicole Smith....  :hoho:

Hun begynte å trene for en stund siden samt spiser sunt og riktig flere ganger om dagen. Du kan lese mer om det her. Hun skriver også mye om det i magasinet sitt som jeg kjøper nå og da og jeg synes hele opplegget hennes virker veldig sunt og gjennomtenkt.

Prøver å være like flink selv, men klarer det ikke helt. Tror ikke jeg kan skylde på at jeg ikke har privat trener eller privat kokk heller! :ler:

Skrevet

Hadde jeg har personlig trener og kokk skulle jeg nok klart det jeg også. Men jeg sliter når jeg samtidig må lage mat til de andre i familien, og har en samboer som helst skulle lagt på seg.

Skrevet

stakkar oprah....på han igjen :roll: hun må nu være sinnsykt lei av all den slankingen? grøss...

Skrevet

Når man har så mye penger som hun har...ja så er det jo ikke noe problem..egen trener som holder motivasjonen oppe og egen kokk som lager sunn mat..hvem som helst skulle jo ha klart å slanket seg med sånne forutsetninger!

Skrevet
Når man har så mye penger som hun har...ja så er det jo ikke noe problem..egen trener som holder motivasjonen oppe og egen kokk som lager sunn mat..hvem som helst skulle jo ha klart å slanket seg med sånne forutsetninger!

Jepp... Sånn sett er hun heldig.. Kunne tenkt meg det selv jeg :-D

Skrevet

Enig i at det hjelper på med personlig trener og egen kokk, men det krever likevell en solid porsjon viljestyrke å gå ned femti kilo.

Selv om en har personlig trener må en fremdeles yte like mye, fremdeles heise rompa opp av sofaen og komme seg i gang!

Heia Oprah! :hoppe:

Skrevet
Enig i at det hjelper på med personlig trener og egen kokk, men det krever likevell en solid porsjon viljestyrke å gå ned femti kilo.

Selv om en har personlig trener må en fremdeles yte like mye, fremdeles heise rompa opp av sofaen og komme seg i gang!

Heia Oprah! :hoppe:

Klart, alt står på en selv, uansett trener eller ei. Men det HJELPER med en som pusher deg, lager den riktige maten, og drar deg til trening.. Ikke alltid like lett å få den hjelpen/støtten hjemme!

Go Oprah... :tunge1:

Skrevet

Ærlig talt hadde jeg hatt en som lagde akkurat den maten jeg trenger og ikke rømmegrøt (takk til Mannen) da jeg kom hjem fra trening så hadde jeg skulle klart meg bedre ja... :ler:

Skrevet

hun har så mye penger at hun kan kjøpe all sjokolade i verden.

Skrevet

Enig med Madden!

Dessuten er vel ikke dama helt fremmed for plastisk kirurgi heller.

Skrevet

Det er litt morsomt da med alle kjendiser som står fram gang på gang på gang som ny og sexy.... det er jo bare å se i vårt gode gamle Se og Hør det.

Men ellers syns jeg at Oprah har vært flink, håper hun holder vekten denne gangen da for helsens skyld.

Men som noen sier, med personlig trener, kokk og kosmetisk kirurg så hadde det vel gått greit for oss andre også. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...