waco Skrevet 14. juli 2002 #1 Del Skrevet 14. juli 2002 En gang i femognitti var Waco utsatt for ei svær bilulykke… som gjorde at jeg hadde rehab på Sunnaas Sykehus… et hjem hvor man trener på selvfølgeligheter som å gå på dass og rusle ned en trapp. Der møtte jeg ei jente…. som var så ulykkelig og trist. Hun var vel nitten år og gråt og gråt. Hva er i veien med deg vesla, du må se lyst på tilværelsen prøvde Waco å trøste… Men ingenting syntes mulig, dette kvinnemenneske hadde bestemt seg for å kun se elendighet, hva slags tragedie var det som hadde tatt livslysten fra denne ungjenta her? Dette må undersøkes videre. En liten etterforskning var på plass, hvilkene spennende opplevelser var det som offergjorde denne jenta? Hun fortalte at hun selvsagt skulle være skikkelig jente og vente på den rette… hun hadde gjort det slutt med tre tidligere kjærester da hun mistenkte dem for å være ute etter sex, men hun var ingen ”slik” jente.. hun var dydig og prektig hun! En kvinne som setter moral som et livsmål, beklager for seg selv og sin kommende ektemann. En jomfru i våre dager. Siden Fanden alltid finner på et puss gjør for sine omgivelser sin skyld, fant han ut at han kunne bedrive en ondsinnet pek. Jenta satt på en balkong i andre etasje, og et vindkast sende jenta to etasjer ned… landet med brukket rygg…. Følelseløs i underlivet….. Vettet var i behold, men alt nedenfor nakken var lealaust… (lam i hele kroppen men mensen fikk jo hu selvsagt)….. hun ville aldri kjenne gleden av en samleie….. aldri… Hun gråt og klagde… for et liv! Her skulle hun spare seg,… grådigheten etter god moral tok over… hun tøyde sin egen lengsel alt for langt. For en betaling! Hvordan kunne jeg hjelpe det stakkars barnet? Hun følte en tristhet ingen kvinne burde oppleve… fortell min historie ba hun pent…. Waco …. Oppfyller en ulykkelig sitt siste ønske…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 14. juli 2002 #2 Del Skrevet 14. juli 2002 Det er bedre å angre på det man har gjort, enn å angre på alt det man ikke har gjort! Stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2002 #3 Del Skrevet 14. juli 2002 ... god fantasi har du i hvert fall, Waco. Men dog, også et veldig godt poeng! Enig med Ice_White Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. juli 2002 #4 Del Skrevet 14. juli 2002 Sorry, glemte å signere forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 14. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 14. juli 2002 Det er bedre å angre på det man har gjort, enn å angre på alt det man ikke har gjort! Det er en stor misforståelse jenter...dere tror det skal være sånn. Alt man har opplevd er egentlig bare en erfaring, såpass må dere jenter da forst? Man angrer mer på dem man ikke har gjort, synd at noe så enkelt skal være så vanskelig å fatte.... *oppgitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. juli 2002 #6 Del Skrevet 14. juli 2002 Gjør man det??? Og er det så enkelt? Nåja, det er vel gjerne slik en mann oppfatter det - spesielt når det er sex inne i bildet *dobbelt-oppgitt sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 14. juli 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 14. juli 2002 det er ikke noe galt med å la fornuften styre ting man skal sutre for da... Nå er det sånn at tiden beveger seg fremover og da nytter det ikke å henge seg opp i fortiden, sånn som dere jenter ofte bruker å gjøre. Men det varierer heldigvis fra kvinne til kvinne, de damene som ikke bare driver med det føleriet sitt hele tiden er en fornuftig og klok dame spør dere meg. Blir mindre tullball da. Waco .....og dere som ikke forsto kan gjerne prøve å lese teksten en gang til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 14. juli 2002 #8 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg har lest den igjen... og igjen, og igjen, og får fortsatt ikke noe vettugt ut av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 14. juli 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 14. juli 2002 Ice...jeg skjønner at det er enkelte ting som er svært vanskelig å forstå for noen... men la meg gjøre ennå et forsøk =) Damer en tendens til å sitte fast i fortiden med fraser som "eeh det skulle jeg ha gjort.. og ditt ...og datt...og hvis jeg hadde gjort sånn så hadde deet skjedd....eller kanskje ditt..." Sånn er damer...krisemaksimerer gårsdag og neste uke. Tror Egner mente noe med "spist er spist".... Man skjønner hvorfor det kommer så mye tullball fra damer når man får tenkt seg om litt... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakel Skrevet 14. juli 2002 #10 Del Skrevet 14. juli 2002 Dersom dette skulle være den eneste "feil" med et menneske, er det ingen fare. Fakta er at et hovmodig og sta menneske med en bastant mening om enkelte "ting" i livet, pleier å få seg en trøkk som en oppvekker da intet annet hjelper. Muligens det er et puss fra gamlefanden vår også... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. juli 2002 #11 Del Skrevet 15. juli 2002 Dersom det er så typisk kvinner å henge seg opp i fortiden.... hvorfor er det da så mange menn som henger seg opp i kvinners fortid? I en annen tråd her diskuteres dilemmaet "hun har hatt flere sexpartnere en han" og saken blir reagert på av MENN!!!! Menn som mener at kvinner ikke bør ha flere partenere en dem, eller ha flere partnere en andre jenter rundt dem... Ja! Det man har gjort er livserfaringer, noen av dem er man kanskje ikke like fornøyd med... men angre på dem hjelper yderst lite. Så jeg er vel litt enig med wacko, og litt enig med Ice-white her. bland dem og jeg er helt enig.. Men den historien.... .... ble blåst av balkongen????? Går det an da? dersom det er full storm ute, så står man vel ikke på balkongen vel? og dersom det ikke er full storm, kommer det vel ilkke vindkast som blåser deg av balkongen heller....? Men hva vet vel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. juli 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 15. juli 2002 Dersom det er så typisk kvinner å henge seg opp i fortiden.... hvorfor er det da så mange menn som henger seg opp i kvinners fortid? ] Det kan vel ikke jeg svare på? Jeg veit ikke jeg...det er bare sånn det er.... såpass må dere jenter klare å respektere....(skjønner at dere gjerne vil prøve å forandre alt på mannen, men det finnes da grenser) Og om hun ble blåst ned fra balkongen...det var ihvertfall det hun sa... at hun falt ned... var visst på fylla og satt seg oppe på gelenderet (slik mange damer gjør i beruset tilstand, regner vel med at det er en kar og passer på da...kan jeg tenke meg) Så datt hun ned... At damer ikke forstår alvoret i denne historien her, sier egentlig ganske mye om dere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. juli 2002 #13 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvis det er fylla som har skylda, er det det hun bør angre på, ikke at hun er jomfru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 15. juli 2002 #14 Del Skrevet 15. juli 2002 Dere jenter, og gutter for den saks skyld.. Hvis vi bare ser forbi alt pjattet til waco, tror jeg helt ærlig vi har en god del å lære av han.. Selv om han setter det litt på spissen og tøyer grenser værre enn Se&Hør. Jeg tror vi bør starte å svelge stoltheten litt og innrømme at enkelte ting er vi håpløse på.. Men waco, en ting må du lære, ikke dra alle over en kam.. Du snakker ofte om "dere jenter". Du gjør kanskje det for å provosere, og for å få oppmerksomheten på saken, og jeg skjønner det.. Men ikke glem at det er ikke alle "dere jenter" bestandig.. Plager meg at jeg skjønner så altfor godt hvor du vil......! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 4. august 2002 #15 Del Skrevet 4. august 2002 Har sittet og lest denne gamle tråden nå, og en ting slår meg... Har waco misforstått noe, eller er det bare jeg som ser slik på ordtaket? Som flere andre her har nevnt, er jeg også en av de kvinnfolka som sier at "jeg angrer ikke på det jeg har gjort, bare det jeg ikke har gjort." Så kom waco med et eller annet om at vi kvinnfolka henger oss opp i fortiden og neste uke og alt det der. Greit nok, det, waco, men poenget med det ordtaket "jeg angrer ikke på ting jeg har gjort, bare det jeg ikke har gjort" er iallfall for meg at det jeg har gjort kan jeg ikke forandre på uansett, mens det jeg ikke har gjort, kan jeg faktisk gjøre NÅ om jeg vil... Skjønner du? Så det ble litt feil uansett åssen jeg vred og vendte på det der for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BigGirl Skrevet 4. august 2002 #16 Del Skrevet 4. august 2002 Ice...jeg skjønner at det er enkelte ting som er svært vanskelig å forstå for noen... men la meg gjøre ennå et forsøk =) Damer en tendens til å sitte fast i fortiden med fraser som "eeh det skulle jeg ha gjort.. og ditt ...og datt...og hvis jeg hadde gjort sånn så hadde deet skjedd....eller kanskje ditt..." Sånn er damer...krisemaksimerer gårsdag og neste uke. Waco Damer har en tendens til.....sier du, har du undersøkt dette? Kan du vise til "hard facts". Her er noen fakta fro deg: Etter en skilsmisse er som regel damen mye flinkere til å etablere et nytt liv enn mannen, da ofte som singel dame. Skilte menn drikker mer, hopper tidlig inn i nye forhold, blir sykemeldt grunnet depresjoner, mister kontakt med venner og familie. Hvem er det da som lever i fortiden??? Men på den annen side Waco så er jeg faktisk ganske enig med deg. Men et blir bare antakelser. Ville bare gjøre bildet litt mer nyansert. Det er forresten lite vits i å angre på noe man har gjort, såfremt det ikke har skadet et annet menneske. Å angre på alt man skulle/ønsket å gjøre er mye verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 5. august 2002 #17 Del Skrevet 5. august 2002 Hei Waco Mange tanker... Jeg spør deg hvordan vi hadde oppført oss i den ideelle verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 5. august 2002 #18 Del Skrevet 5. august 2002 Det kan vel ikke jeg svare på? Jeg veit ikke jeg...det er bare sånn det er.... såpass må dere jenter klare å respektere....(skjønner at dere gjerne vil prøve å forandre alt på mannen, men det finnes da grenser) Ja, vi skal respektere... men når skal du lære å respektere at vi jenter kanskje tenker mer enn dere gutta da? Har mere følelser osv... Bør ikke dette fungere begge veier? Jeg bare spør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå