AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Hei! Har en Dolce gusto maskin (circolo tror jeg den heter) den er 2,5 år gammel og har alltid fungert bra. Men etter et lite opphold på ca 6mnd hvor den lå i en eske pga flytting kommer det ikke noe vann.. Har prøvd å se om noe blokkerer ventilen, og stakk medfølgende ståltråd opp men fant ingenting. Den durer og jobber når jeg trykker på knappen, og vannet i vanntanken blir varmere, men det kommer ikke noe vann ut. Avkalket den regelmessig før den ble lagt i esken. Noen som har hatt samme problem og vet hva det kan være? Har prøvd å ringe kundeservice men de var visst vanskelig og få tak i kanskje jeg må kjøpe en ny? Anonymkode: f705f...354
SjiraffenLaffen Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Det er ved 2 tilfeller det ikke har kommet vann gjennom min, den ene gangen hadde jeg klart å ikke sette vannbeholderen helt på plass, tok litt tid før jeg så det og følte meg passe dum når jeg oppdaget feilen den andre gangen måtte jeg kjøre rens på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå