Gå til innhold

Gått opp 6 kg på ei helg :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var 83 på lørdag, skeiet ut både lørdag og søndag og nå i mårrest  var jeg 89 kg på vekta!! Hvordan i helvete er det mulig? Skulle skeie ut to dager siden jeg var så flink å ha gått 14 dager uten godterier. Og nå er jeg like feit som jeg var i julen før jeg begynte å slanke meg. Bortkastet slanking! Er så skuffet at jeg bare gråter nå

Anonymkode: 1e8bd...362

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye er nok vannvekt. Du går nok del av kiloene i løpet av uken. 

Anonymkode: 4cd33...edc

Gjest pellepirat
Skrevet

Ikke ta sorgene SÅ på forskudd da :).

For at du skulle ha gått opp 6kg på ei helg må du ha spist rundt 40000kcal. Tviler på at du har det selv om du har skeiet ut. Det som ofte skjer når man har skeiet ut, spist mye karbohydrater osv etter slanking, så er det ofte det samles vann i kroppen. Så mulig du har gått opp noe, men er nok ikke 6kg fett i alle fall..

Skrevet

Det er noe dritt! Ja, det er aller mest avføring. Vei deg igjen etter at du har vært skikkelig på do.

Hvis du ikke bare tuller - les deg opp på hvordan slanking fungerer. Da vil du finne ut hva som skal til, hva som er effektivt og hva som er bortkastet. 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var 83 på lørdag, skeiet ut både lørdag og søndag og nå i mårrest  var jeg 89 kg på vekta!! Hvordan i helvete er det mulig? Skulle skeie ut to dager siden jeg var så flink å ha gått 14 dager uten godterier. Og nå er jeg like feit som jeg var i julen før jeg begynte å slanke meg. Bortkastet slanking! Er så skuffet at jeg bare gråter nå

Anonymkode: 1e8bd...362

Nei du er ikke like feit. Det er ikke fysisk mulig å legge på seg 6 kg fett i løpet av 2 dager. 90% av denne vekten er væske og tarmfyll, og i løpet av onsdag/torsdag vil vekten være tilbake til det den var (forutsatt at du går tilbake til ditt vanlige kosthold). 

Anonymkode: 11c1e...a77

• Liker 1
Skrevet

Been there done that,men det er som nevnt mye vann. Selv gikk jeg opp rundt 7 kilo i løpet av 5 dager i jula,men 4 dager av 5 av de "falt av" igjen

Anonymkode: 7a0cb...9a5

Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Jeg veier 2 kg mer etter middag jeg...

Altså: vannvekt og salter. Pust og les deg opp om hvordan kroppen fungerer så slipper du hjerteinfarkt hver gang vektnåla hopper litt opp.

Endret av Runforit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...