Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 25
Skrevet

Er litt trist og lei for tiden så tenkte at kanskje å skrive inn her og fortelle situasjonen kunne hjelpe litt.

Her er situasjonen.

For 2 år siden ble jeg kjempe forelsket, etter mye frem og tilbake endte det med at jeg ble kjempe såret. Etter dette har vi hatt litt kontakt i ny og ne, spesielt hvis jeg møter på noen andre så dukker han opp igjen. I sommer fikk vi mye kontakt igjen, først var det et spørsmål om vi skulle være elskere, noe vi begge ville, dumt av meg, men hadde ingen følelser for han på dette tidspunktet. Det endte med av vi ikke ble elskere, men møttes og gjorde ting sammen. Har etter dette hatt daglig kontakt med han på msn og litt på telefon, vi møtes ikke noe nå. Så til sakens bunn han har ikke hatt sex på 8 mnd., han er en atratktiv gutt så ingen grunn til dette. Jeg vet at han alltid har likt meg utseendemessig og seksuelt. Når vi spøker om at vi skal ha sex på msn, trekker han seg alltid og sier han skal noe annet!!! Hva er galt? samtidig er han hele tiden veldig opptatt av om jeg har møtt noen og om jeg savner han fordi han savner meg så veldig mye!!! Hva skjer?? Holder han meg på gress eller hva er det egentlig han driver med??

Vurderer nå å kutte kontakten helt, men kunne gjerne trengt noen synspunkter fra dere!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Han er ikke interessert eller så liker han deg bare som venn! tror jeg... Er han forelsket eller i det heletatt ønsker å ha ett seksuellt fohold til deg, hadde dette kommet fram i løpet av denne stunden dere ikke har hatt sex!..

Dårllig til å kommunisere, ønsker sikkert deg som en god venn, og muligenens homo :P

Hvem vet!

Skrevet
Vurderer nå å kutte kontakten helt' date=' men kunne gjerne trengt noen synspunkter fra dere!!![/quote']

Høres ut som det eneste fornuftige du kan gjøre. Du kommer deg aldri vidre dersom han skal spøke i tankene dine hele tida.

Gjest jente 25
Skrevet

Ja ikke sant. Tror også han ikke er interessert, men skjønner ikke hvorfor han hele tiden skal gi meg blanda signaler fordi da kunne han holde seg helt på vennestadiet det hadde gjort saken litt mindre komplisert.

Jeg kan også nevne at han aldri har hatt noe langt forhold og hver gang han møter noen og jenta vil noe mer så trekker han seg og får noia.

Gjest ung mor
Skrevet

visse menn er å blir drittsekker!

(aner ikke hvorfor, men tror de er lagd slik)

:hoho:

Skrevet
visse menn er å blir drittsekker!

Kjære "ung mor" Jeg er jente, og jeg kjenner meg faktisk litt igjen i hva jente 25 beskriver her, og dette er ikke en manneting.....tro meg.

Det at han gir deg blandete singnaler tyder kanskje på at han veldig gjerne vil ha deg som venn, men ikke vet helt hvordan han skal avvise deg på det sexuelle planet uten at du blir såret og forsvinner ut av hans liv for godt.

Du sier videre at han får noia og trekker seg tilbake hvis ting blir for seriøst. En grunn kan være at han har blitt såret og skuffet såpass kraftig at han ikke tør å ta skrittet helt ut med en ny jente....en annen teori kan jo faktisk være at han rett og slett ikke har funnet den rette jenta enda...

Jeg vil anbefale deg til å ta det litt med ro, og ike press han med sex-hentydnigner eller annet kjæresteri-greier, hver gang du tenker på han, prøv konekvent å tenke på han som en kompis, og ikke noe annet. Eller enda bedre- du kan gjøre som en ovenfor her foreslo...å snakke med han.....kommunikasjon er undervurdert....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg presser han ikke tro meg, jeg vet han får noia. Jeg møtte han som sagt for 2 år siden, han er må en måte den jeg aldri fikk. Når ting ble for seriøst mellom oss så klarte han det ikke, jeg vet at han har møtt mange før og etter meg, men ingen har det blitt noe med. Ja kanskje han ikke har møtt den rette. Men det er ikke jeg som starter tråden med om vi skal ha sex, det er han og når jeg sier ja, dette har kun skjedd 2 ganger så finner han på unnskylninger for at vi ikke skal gjøre det! Han får meg med på notene og så trekker han seg og jeg forstår det rett og slett ikke. Samtidig sier han hele tiden at han savner meg og vil vite om jeg savner han.

Hvis han vil være venn med meg må han være konsekvent venn, jeg klarer ikke antydninger fra han, det blir for forvirrende.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har opplevd noe liknende, om enn i en mindre aktiv form. Vedkommende jeg ikke klarte å bli ferdig med trakk seg unna når det ble seriøst, deretter prøvde han stadig å gjenopprette kontakten, da med full kontroll fra hans side. Da han endelig ville noe ordentlig, ga jeg etter, men oppdaget veldig fort at det føltes galt å være sammen med en som hadde spilt sånn med meg.

Jeg tror han holder deg på gress, ja, han vet sikkert at han ikke vil noe seriøst, men klarer ikke å bli ferdig med deg fordi han ikke har funnet noen bedre (dette kandu delvis ta som en kompliment, men ikke la deg lure til å tro noe mer) - eller han tør ikke være seriøs med de andre jentene heller, og føler trygghet ved å "leke" med deg. Ikke la deg smigre av oppmerksomheten - og det at han ikke har hatt sex på lenge betyr ikke at han fortsatt lengter etter deg og bare deg, om det er det du tenkte. Mannfolk er enklere enn som så... Kjæresten min hadde heller ikke hatt sex på omtrent like lang tid før han møtte meg, selv om han også er en attraktiv gutt. Han var rett og slett lei av å skulle involvere seg - han følte ikke noe behov for å møte og bli kjent med jenter han ikke ville noe mere med, selv om jeg ellers mistenker seksualmoralen hans for å være like lav som andre menns.

For min del ble jeg først HELT ferdig med han jeg nevnte i starten da jeg brøt kontakten helt. På en måte hadde det vært ok om vi bare kunne vært venner, men det lå såpass mye annet der og lurte. Og venner kan man finne andre steder enn hos kjipe ekser:)

Skrevet
Men det er ikke jeg som starter tråden med om vi skal ha sex, det er han og når jeg sier ja, dette har kun skjedd 2 ganger så finner han på unnskylninger for at vi ikke skal gjøre det! Han får meg med på notene og så trekker han seg og jeg forstår det rett og slett ikke. Samtidig sier han hele tiden at han savner meg og vil vite om jeg savner han.

Hvis han vil være venn med meg må han være konsekvent venn, jeg klarer ikke antydninger fra han, det blir for forvirrende.

Han gjør det nok ikke bevisst, men noe av det han gjør er genialt med tanke på å få deg seksuelt tiltrukket av han. For det første får han deg til å tenke på han på en seksuell måte. På denne måten får du en forventning om at noe skal skje. Han bygger spenning. Så trekker han seg tilbake når du forventer at noe mer skal skje. Genialt. Men det er ikke noe poeng for han å holde på så lenge.

Gjest Kvinne over 30
Skrevet

Hvorfor må det være noe galt om en mann på 25 år ikke har hatt sex på åtte måneder???

:o

Hvilket press det må være på gutta i dette samfunnet! Hjelpes meg!!!

Men om han får noia: Kanskje han har et problem? Nærhetsproblematikk, angst, sexuell presetasjonangst, liker ikke tilfeldig sex egentlig, vil kanskje ha et forhold til deg, men frykter hav du vil og blir usikker av sexuell pågåendehet (som msn-sex må sies å være), begynner å bli voksen og vil ha noe ordentelig, lei av å leke... deprimert osv

Mulighetene er endel flere enn at bare at "han ikke er interessert" eller "han er homo".

Jeg vet om flere menn som ikke ligger med alle. !!!

Gjest Hillary..
Skrevet

Han gjør det nok ikke bevisst, men noe av det han gjør er genialt med tanke på å få deg seksuelt tiltrukket av han. For det første får han deg til å tenke på han på en seksuell måte. På denne måten får du en forventning om at noe skal skje. Han bygger spenning. Så trekker han seg tilbake når du forventer at noe mer skal skje. Genialt. Men det er ikke noe poeng for han å holde på så lenge.

Valentino, den dage du blir like opptatt av følelser og kommunikasjon som av "sexuell tiltrekning", så ringer du meg. Det spiller ingen rolle at du er ti år yngre. Da ha vi full pakke.

:sjarmor:

Skrevet

Det beste du kan gjøre for å ikke bli holdt på gress mer, er å kutte all kontakt.

Jeg vet det er vanskelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

helt enig med siste person her, det er ikke vits i å bli behandlet dårlig av denne personen, og lengte etter ham, når han kanskje ikke vil noe... at du orkert! bortkastet tid, spør du meg, og jeg har levd litt........

Skrevet
Valentino, den dage du blir like opptatt av følelser og kommunikasjon som av "sexuell tiltrekning", så ringer du meg. Det spiller ingen rolle at du er ti år yngre. Da ha vi full pakke.

:sjarmor:

:o

Gjest jente 25
Skrevet

Jeg må bare si meg så utrolig enig med de siste innleggene her. Det er akkurat hva jeg har tenkt, men trengte å få det svart på hvitt. Jeg tror også at han ikke orker å involvere seg med jenter bare for å få sex, og som sagt er han lei av det. Han sier til meg at han ønsker kjærlighet, men jeg vet at den personen ikke er meg. Samtidig har denne spenningen vart mellom oss i 2 år så han har nok på en måte blitt trygg på meg. Og det du sier om å bygge opp tiltrekning med sex osv og at det er genialt, det er akkurat hva han driver med.

Han er rett og slett veldig flink til å få jenter til å bli sjarmert, og når han har de kroken så dumper han dem. Han er faktisk veldig flink til å si akkurat hva man vil høre, men jeg tror ikke alltid dette stikker så dypt. For å ikke gjøre dette til en hel avhandling så er det mye mer jeg kunne sagt om han for å bygge opp under dette. Samt den evige praten om at han savner meg mye om jeg savner han, at jeg er jenta hans osv. Jeg kan bare ikke høre på det mer.

Jeg tror på en måte han er litt don juan, liker jakten og spenningen rundt det, men når jakter er over og byttet er nedlagt mister han interessen. Jeg tror ikke han ønsker det selv og han sier også at han er litt deprimert, han ønsker kjærlighet som han sier, men klarer ikke å få det fordi han får noia.

Det beste for meg er å stoppe kontakten og det skal jeg virkelig gjøre også. For som tidligere sagt så trenger jeg ikke han som venn!!

Gjest Maikana
Skrevet

Enig med de som sier at du bør kutte kontakten helt. Det er den eneste måten å komme seg videre på.

Lykke til, og en god :klem: fra meg!

Gjest Anonymous
Skrevet

ok, hvor mange ganger har dere hatt sex sammen? dette virker som en typisk måte å greie å få din sympati og interesse på, at du skal synes litt synd på han, at du ikke skal finne helt ut av ham, og at du skal lure fælt på hva han mener med det og det, bare for kankskje å holde din interesse våken, eller for å bli kvitt deg på en "fin" måte, uten å såre deg.... nei var oppe i en akkurat lik situasjon selv med en fyr, og det beste jeg NOENGANG hadde gjort med gutter , var å droppe ALL kontakt med denne fyren..... kan ikke si hvor deilig det var etterhvert, når min lille sorg hadde lagt seg......

jeg angret på i ettertid at jeg ikke hadde droppet ham før, faktisk..... og jeg følte at :ja! dette var riktig! :)

kutt ut ALL kontakt, og la han leke med andre i stedet. :wink:

Gjest jente 25
Skrevet

Jeg har hatt sex med han mange ganger når vi var "sammen" etter at det ble slutt har vi bare hatt sex en gang.

Ja jeg må kutte kontakten med han, det kan absolutt ikke fortsette sånn. Jeg bør egentlig slette han fra msn, men klarer ikke det så nå har jeg bare blokkert han og gud hvor fristende det kan være å ta bort den blokkeringen av og til, men jeg må være sterk!!! F... ta også.

Tror nok at han driver et lite spill, men jeg skal ikke la han leke mer med meg. Dessuten så vil jeg ikke at han skal føle seg bra på min bekostning når det bare gjør meg trist. Han gir meg så diffuse tegn slik at jeg av og til kan bli kjempe lei meg etter en samtale med han og andre ganger kan jeg bli veldig glad. Sånn som her om dagen hvor han sa: jeg er invitert på middag hos en venninne, er ikke det hyggelig? Kan du gjette hvem det er? og når jeg spurte om jeg kjente henne så sa han glem det! Han fortalte videre at hun bare var venninne og ikke noe mer.

Men kan noen svare meg på hva mener han med dette? hva er hensikten med å si sånt???? er det noen her som har noen ideer om det?

Gjest nok ein gjest
Skrevet

når det gjelder ditt siste innlegg, og spørsmålet om hvorfor han gjør sånt som gjør deg lei deg, tror jeg det er for å framprovosere reaksjoner hos deg - for så å kunne sole seg i "glansen". Han tolker det som et tegn på at du har følelser for han, noe som sikkert er smigrende. Kjip og kjempeegoistisk fyr, men kjenner typen og vet hvor lett det er å la seg sjarmere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...