Gå til innhold

han tar ikke noe kontakt lengre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Snakket med en gutt på en dating side og møtt han 2 ganger. Han virket veldig inrtressert etter møtene våre men i den siste uken har det blitt mindre og mindre kontakt. Får et par snaps iblant, men det er bare det. Jeg sendte en melding for noen dager siden men fikk ikke noe svar på den, men han snapper og poster ut ting på facebook. Syns det var veldig rart siden han alltid har svart på meldingene mine de 3 mnd vi har hatt kontakt. Virker nok som han har mistet intressen, men vil jo gjerne vite hva som skjer. Har på følelsen av at han kanskje ikke likte meg etter å ha møtt meg men han har jo hatt kontakt etter det og. Bør jeg gi det tid eller skal jeg bare spørre rett ut? Har jo helst ikke lyst å virke masete, men det plager meg litt. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 4b6d0...c55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har sendt melding og ikke fått svar, ville jeg ikke sendt en til. Han har fått meldingen din. 

Anonymkode: e158a...5ff

• Liker 2
Skrevet

Forstår at du vil vite hva som har skjedd,men av og til får man aldri noe svar på hvorfor dette skjer.Det beste da er å konstantere at han ikke er verdt mer av din tid,og bare gå videre.Han har nok sett meldingen din på fbook,mtp at han poster ting.Jeg hadde nok tenkt at han ignorerte meg med vilje og da hadde jeg ikke brukt mer tid på han.Mange feige og unnvikende menn på datingsider desverre.

• Liker 2
Skrevet

Intet svar=avvisning. Ta det med stolthet, ikke send meldinger og move on.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du har sendt melding og ikke fått svar, ville jeg ikke sendt en til. Han har fått meldingen din. 

3 minutter siden, Sandie skrev:

Forstår at du vil vite hva som har skjedd,men av og til får man aldri noe svar på hvorfor dette skjer.Det beste da er å konstantere at han ikke er verdt mer av din tid,og bare gå videre.Han har nok sett meldingen din på fbook,mtp at han poster ting.Jeg hadde nok tenkt at han ignorerte meg med vilje og da hadde jeg ikke brukt mer tid på han.Mange feige og unnvikende menn på datingsider desverre.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel egentlig det jeg fryktet,kjip følelse for vi hadde virkelig bra kjemi og han sa selv han ikke hadde hatt like bra kjemi med noen andre han hadde møtt (sikkert bare noe han sa, gutter er vel flink på sånt). Syns det bare var rart at han plutselig tok avstand. Han spurte om å møte meg igjen to dager etter vi hadde møttes sist, men jeg kunne ikke den dagen, vi pratet sammen fint på kvelden og neste dag også , etter det hørte jeg ikke noe mer.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel egentlig det jeg fryktet,kjip følelse for vi hadde virkelig bra kjemi og han sa selv han ikke hadde hatt like bra kjemi med noen andre han hadde møtt (sikkert bare noe han sa, gutter er vel flink på sånt). Syns det bare var rart at han plutselig tok avstand. Han spurte om å møte meg igjen to dager etter vi hadde møttes sist, men jeg kunne ikke den dagen, vi pratet sammen fint på kvelden og neste dag også , etter det hørte jeg ikke noe mer.

Foreslo du en annen dag da?

• Liker 1
Skrevet

Det høres veldig rart ut da, at han plutselig slutter å ta kontakt. 

Anonymkode: 982da...662

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreslo du en annen dag da?

Ja, jeg spurte om å treffes igjen i helga, og han sa ja men så hørte jeg ikke noe mer angående det. syns det var kjemperart.

Skrevet

Han fant vel noen andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...