Glossy Skrevet 11. oktober 2004 #1 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvordan blir jeg kvitt disse?? Nå begynner de virkelig å irritere meg. De er overalt. Uåpntet mel som i åpnet. Har vasket alt bort en gang før, men nå er de her igjen. Har nettopp kastet kilo vis på mel! Ikke akkuratt økonomisk nei!! Noe som vet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2004 #2 Del Skrevet 11. oktober 2004 Oppbevar tørrvarer i bokser. Ikke vask kjøkkenskapene, men støvsug. Fuktighet gjør bare vondt verre. Støvsuging og varme er det som tar knekken på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. oktober 2004 #3 Del Skrevet 11. oktober 2004 Helt enig! oppbevar melprodukter i tette bokser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. oktober 2004 #4 Del Skrevet 11. oktober 2004 Når du oppbevarer melet i posen - vil det drysse ut litt. Da har melbillene mat. Ved å isolere melet - begrenser du iallefall billene til det melet. For melbiller kan en få i nytt hvetemel rett fra butikken... Pasta og andre tørrvarer er også pop for en liten bille... Vask gjerne - men la det tørke godt før noe blir satt inn igjen i skapet/ ned i skuffen. Jeg har tupperwarebokser til alle mine tørrvarer. Bedre føre var og så er det mye ryddigere i skapene... Men det er ikkert masse andre bra bokser også. Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 11. oktober 2004 Takk for gode svar. Skal gå til innkjøp av bokser med en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 11. oktober 2004 #6 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hadde problemet da jeg bodde på studenthybel, men hybelen måtte sprayes for å bli kvitt problemet. Aner ikke hva det koster, da det var de som drev studenthyblene som sto for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #7 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kast alt, vask (eller støvsug, ja, selv brukte jeg salt for å binde fuktigheten før jeg tørka ut alt) og start på nytt med tette bokser. Bør være unødvendig å spraye med gift så lenge du fjerner alle billens muligheter for bedre måltider - da vil de dø ut av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå