AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Kommet i kontakt med en fyr på tinder, snakket hver dag i mange timer om dagen. Når er det normalt å skifte "samtale-plattform" egentlig? Anonymkode: 22993...284
Bruk3r Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Slik som du beskriver det så er det vel greit å adde han på facebook nå. Men alt mellom 1-2 uker, hvis dere har så god kjemi og slikt. Blir litt kleint å skulle slette han etter 2 dager om dere plutselig ikke snakker mer.(snakker fra erfaring)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Vi møttes på tinder i september, er enda ikke venner på Facebook. Men vi begynte å chatte på SMS etter en måneds tid, pluss snapchat. Anonymkode: c42bd...75f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Er vel dags da, synes jeg Syns de aller fleste gutter allerede spør dagen etter, eller noe slikt, men jeg synes det er litt tidlig. Men etter en uke (maks) med med mye prating synes jeg det er helt okei. Anonymkode: 7b491...880
Inwe Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Med unntak av snap har jeg ikke byttet til noen annen plattform med mine før vi har møttes. Vil verken gi de nr mitt eller Facebooken min før et evt møte er avtalt (hender de får nr mitt dagen vi skal på date av praktiske grunner). Også menn jeg har truffet via andre settinger har jeg bare kontakt ved via snap, til det er naturlig at man trenger et nr.
Okapi Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 Når som helst, for min del. Vil helst over på fjesbok så fort som mulig, siden jeg ikke er så glad i fontasting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå