Gå til innhold

Jeg sov i 24timer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg gjorde faktisk det.

La meg ganske sent natt til søndag, rundt kl 03:30 på natten, og sto ikke opp før kl 04:00 i natt som var.

Har jo våknet en del ganger men bare vært trøtt å har sovnet kjapt av igjen. Da jeg først våkna skikkelig så trodde jeg klokken kansje var 12:00 eller noe slikt, men var altså akkurat passert 04:00 natt til mandag (i dag). Har altså ligget i senga i over 24 timer, å sovet det allermeste av denne tiden, hvordan skal dette være mulig? Lengste jeg har sovet før har kansje vært 10-11 timer, da gjerne etter en god fest men detta beskymra meg litt. Noen som har opplevd noe lignende, eller kan ha forslag på hva dette kan ha kommet av?

Anonymkode: 2319c...f5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

måtte du ikke på do?

Gjest pellepirat
Skrevet

Litt vanskelig å si, det var ikke så mye info i innlegget ditt....skjedde det helt plutselig? Har du vært utslitt? Vært lenge på jobb? Vært på fest? Kan du ha blitt dopet? Har du tatt noen medisiner? 

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
4 minutter siden, Roseh skrev:

måtte du ikke på do?

Jeg kan fint gå to dager i strekk uten å måtte gå på do (hvis jeg ikke spiser noe/lite):fnise:

Til ts; Har du hvert litt utslitt og/eller trist i det siste?

Skrevet

Når jeg sover så legger jeg ikke merke til at jeg må på do, før jeg reiser meg opp :P Merkelig..haha :) 
Men har du vært utslitt ts ? Mulig du har gått med underskudd av søvn over tid og tok det igjen nå :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...