AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Hvor kan jeg få kjøpt potesokker til liten hund? Sitter hundevakt og må ha sokker til bikkja,(eieren har ikke) umulig å gå noe tur uten nå som det er så kaldt. 😜 Jeg må kjøpe i butikk, for trenger de i dag, så internettbestilling funker ikke denne gangen desverre 😩 Anonymkode: 42b86...763
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Har du noen dyrebutikker og/ eller dyreutstyrsbutikker i nærheten? De fleste slike butikker har vel slikt Anonymkode: c775e...2ae
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Og sportsbutikker! XXL har potesokker Anonymkode: c775e...2ae
Gjest Klaveret Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Om du kan sy og har symaskin er det kjempeenkelt. Mange dine videoer på YouTube.
Veslefrikk Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Jeg kjøpte på Felleskjøpet i går. men de var litt dyre... kr 409,- pr par, også må man jo nødvendigvis ha to par. De var forskjellige og formsydde for frambeina og bakbeina. Tykke og slitesterke i ullfleece. Skjønner ikke hvorfor de ikke selger i sett med fire i hver.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 2 timer siden, Veslefrikk skrev: Jeg kjøpte på Felleskjøpet i går. men de var litt dyre... kr 409,- pr par, også må man jo nødvendigvis ha to par. De var forskjellige og formsydde for frambeina og bakbeina. Tykke og slitesterke i ullfleece. Skjønner ikke hvorfor de ikke selger i sett med fire i hver. ( Det hender at potene på bakbeina er mindre enn de foran, så man må ha to ulike str. ) Det virker som det alltid er dyrere å kjøpe to par, enn pakker med 4 stk... Anonymkode: 97c66...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå