AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Forrige helg rotet jeg rundt inne på Instagram og endte til slutt på profilen til en veldig søt fyr med samme frilufts- og treningsinteresser som meg. Jeg har sett han på Tinder før (uten å matche, jeg skulle slette appen og trykket ikke liker på han), og kommentarene under noen av bildene gjør det klart at han fortsatt er singel. Kan ikke helt sette fingeren på det, men ble veldig interessert ut fra utseende, interesser og humor (sånn det fremgår på siden hans). Jeg tenkte at jeg ikke har noe å tape og sendte han en privat melding på Instagram - en hyggelig og litt morsom melding, hvor det også kom ganske klart frem at jeg sjekket han opp. Så svarte han ikke. Jeg hadde ikke trodd det skulle bety så mye, men merker at det utrolig nok plager meg litt. Synes han jeg ser SÅ stygg og uaktuell ut at han ikke engang tar seg bryet med å svare? Jeg er en normalt pen/søt, slank jente, og bildene mine viser at jeg er sporty, glad og har et bra sosialt liv. Hvis en 60-åring bommet helt og sendte meg melding, hadde nok ikke jeg heller svart. Derimot hadde jeg gjort det hvis en vanlig søt fyr gjorde det, selv om det ikke skulle være aktuelt. Argh, vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men tanker og innspill settes pris på. Hilsen frustrert Anonymkode: f809a...088
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Kanskje han allerede dater noen? Anonymkode: bfe9f...2bb 6
Gjest 123Sol Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Jeg hadde heller ikke svart. Sjekke opp noen på instagram er jo dritkleint og pinlig..kanskje han syns det samme og at han fikk et litt dårlig inntrykk pga det.
Elefantenirommet Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Kanskje han ikke har sett det? Ikke alle som er så drevne på Instagram, og noen ganger kommer det ikke notification om inboksmeldinger før lenge etterpå. 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han allerede dater noen? Anonymkode: bfe9f...2bb Det kan jo være, ja. Vanskelig å vite selvfølgelig 😊 Anonymkode: f809a...088
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 30 minutter siden, Kratt skrev: Jeg hadde heller ikke svart. Sjekke opp noen på instagram er jo dritkleint og pinlig..kanskje han syns det samme og at han fikk et litt dårlig inntrykk pga det. Det var veldig strengt, da. Noen synes kanskje det er pinlig, men selv hadde jeg tatt det som et kompliment 😊 Jeg skrev jo ikke "du er digg" eller noe annet som det virket som jeg sendte til 100 personer samtidig. Men selvfølgelig, kan jo tenkes han fikk et dårlig inntrykk likevel 😊 Anonymkode: f809a...088 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 6 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Kanskje han ikke har sett det? Ikke alle som er så drevne på Instagram, og noen ganger kommer det ikke notification om inboksmeldinger før lenge etterpå. Han har nok sett det, for han la ut et nytt bilde i helgen. Men takk for svar 😀 Anonymkode: f809a...088
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #8 Skrevet 18. januar 2016 6 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Kanskje han ikke har sett det? Ikke alle som er så drevne på Instagram, og noen ganger kommer det ikke notification om inboksmeldinger før lenge etterpå. Man ser jo om noen har sett meldingen eller ikke da så... Anonymkode: d1e23...ce8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #9 Skrevet 18. januar 2016 Kanksje du ikke er så pen som du trodde? Kan være han sikter høyere? Finnes mange pene jenter i Norge. Anonymkode: f28ad...663
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #10 Skrevet 18. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanksje du ikke er så pen som du trodde? Kan være han sikter høyere? Finnes mange pene jenter i Norge. Anonymkode: f28ad...663 Takk for svar. Det kan absolutt hende at han sikter høyere. Jeg er ikke slående vakker, men får fine tilbakemeldinger på utseendet mitt. Kombinert med felles interesser og det positive ved at jeg tok initiativ, trodde jeg likevel at jeg var god nok. I alle fall bedre enn bare ikke noe svar. Sjekket raskt hvem som følger han på Instagram, og det var ganske få damer og ingen "babes". 😊 Hvis det er sånn at jeg sikter for høyt, bør jeg absolutt justere meg. Og det er vel det som er formålet med denne tråden, nemlig å finne ut hva jeg eventuelt kan gjøre annerledes neste gang.😉 Anonymkode: f809a...088
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #11 Skrevet 18. januar 2016 Velkommen til oss guttas verden. Når vi prøver oss på nettdating, uansett hvilken kanal det er via (Tinder, Sukker, Møteplassen, Facebook, Instagram etc.) opplever vi at flesteparten av meldingene aldri blir besvart. Det er vankselig for meg å si hvorfor han ikke har svart deg, siden jeg ikke vet noenting om ham. Jeg synes imidlertid at uansett hvor mange meldinger man måtte få er det uhøflig å bare ignorere vanlige høflige meldinger. Det er derimot helt greit å ignorere meldinger slik mange menn sender på nettdating: "Hei!", "Hei! Vil du ha sex i kveld?" osv. Anonymkode: b79b2...b7e 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #12 Skrevet 18. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man ser jo om noen har sett meldingen eller ikke da så... Anonymkode: d1e23...ce8 Det visste jeg ikke, men du har rett. En melding jeg har sendt til en venninne står som "sett", og det gjorde aldri hans (jeg slettet den fra min innboks etter ca en uke). Rart hvis han ikke har lest den hvis han har vært inne på i Instagram da?! Anonymkode: f809a...088
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #13 Skrevet 18. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har nok sett det, for han la ut et nytt bilde i helgen. Men takk for svar 😀 Anonymkode: f809a...088 Hvis ikke han har siste versjon av appen kan han ikke se det! Jeg hadde ikke siste versjonen av instagram og så ikke at noen hadde sendt meg direktemelding på instagram før jeg kjøpte meg ny ipad og dermed fikk siste versjon. I de gamle versjonene er ikke meldingsgreien. Ikke alle som er så flink å oppdattere :-D Anonymkode: e97c1...d62 1
peppermyntete Skrevet 18. januar 2016 #14 Skrevet 18. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det visste jeg ikke, men du har rett. En melding jeg har sendt til en venninne står som "sett", og det gjorde aldri hans (jeg slettet den fra min innboks etter ca en uke). Rart hvis han ikke har lest den hvis han har vært inne på i Instagram da?! Anonymkode: f809a...088 Jeg har gått glipp av flere meldinger på instagram fordi appen ikke varsler eller jeg ikke legger merke til det. Og du? Gi nå f*** i dem som prøver å innbille deg at du helt sikkert ikke er noe pen/pen nok her i tråden! Du er sikkert kjempefin! 5
Berit Skrevet 18. januar 2016 #15 Skrevet 18. januar 2016 Vet du, jeg visste ikke at det var innboks på instagram. Hvor finner jeg det? Det kan vel tenkes at han ikke er klar over meldinger. Det var nytt for meg. 6
Inwe Skrevet 18. januar 2016 #16 Skrevet 18. januar 2016 Jeg og ei venninne kommuniserer endel over Instagram (sender bilder og har dermed en samtale der), i går så hun ingen av mld eller bildene jeg hadde sendt. Siden jeg var full lørdag og vet jeg hadde kontakt med henne da lurte jeg på om jeg kunne sagt noe for å ha gjort henne sur. Spurte da om dette på et annet medie og fikk tilbake "hvorfor skulle jeg vært det? Ringer straks", når hun ringte viste det seg at hun ikke hadde fått noen slags notification fra insta. Så virker som insta tuller litt med det innimellom, meget mulig han ikke har fått beskjed og om han da ikke bruker den tjenesten aktivt kan han ikke se mld din. Evt har han noe på gang med ei anna, eller er rett og slett ikke interessert. Jeg hadde ikke svart noen på insta akkurat nå (har også pause fra tinder) da jeg har oppmerksomheten til nok menn for tiden. Han kunne vært aldri så kjekk og hatt samme interessene som meg, men akkurat nå skulle jeg gjerne droppa ned på mannfolk (luksusproblem, men jeg vil jo helst ikke ha mer enn en).
Berit Skrevet 18. januar 2016 #17 Skrevet 18. januar 2016 (endret) Godt mulig jeg heller ikke hadde svart en fremmed, uansett hvordan vedkommende var. Endret 18. januar 2016 av Berit
Gjest Dwight Skrevet 18. januar 2016 #18 Skrevet 18. januar 2016 Han kunne vært den kjekkeste i verden, jeg hadde forsatt synes det var kleint med melding på instagram. Men fy søren jente, MOT det har du 💪👏💃 Ikke la oss pripne ødelegge for deg, de som synes det var teit er de teite.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #19 Skrevet 18. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis ikke han har siste versjon av appen kan han ikke se det! Jeg hadde ikke siste versjonen av instagram og så ikke at noen hadde sendt meg direktemelding på instagram før jeg kjøpte meg ny ipad og dermed fikk siste versjon. I de gamle versjonene er ikke meldingsgreien. Ikke alle som er så flink å oppdattere :-D Anonymkode: e97c1...d62 Nå ble jeg litt glad, for da kan det jo tenkes at han ikke har svart fordi han ikke har lest meldingen og ikke fordi jeg er helt uaktuell. For hvis den var lest, burde den vel stått som "sett"? Men nå får jeg jo ikke gjort noe mer da... Jeg kan jo ikke akkurat sende ny melding heller. Søren!!😀 Anonymkode: f809a...088
Sirah Skrevet 18. januar 2016 #20 Skrevet 18. januar 2016 Jeg fant først ut at private meldinger eksisterte på instagram for noen uker siden og jeg har hatt instagram siden "tidenes morgen". Det kan være at han er like klønete som meg 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå