moma01021 Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 (endret) a Endret 19. januar 2016 av moma01021 a
Gjest PetterPanne Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Kan du korte det ned litt? Skjer ikke at jeg leser alt det der
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Å bare droppe det og "la det utvikle seg" er det dummeste du kan gjøre. Du har to alternativer som kan fungere. Det ene er at du sier at du ikke vil dette mer og vil kutte kontakten. Det andre er at du tilstår hva du føler og lurer på om han føler det samme - hvis ikke er det bedre at dere går hver til dere. Alternativ 1 er tryggest mht. til din stolthet og selv om det er vondt der og da vil du komme over det med tiden. Alternativ 2 krever litt mot fra din side og vilje til å vise sårbarhet, men da har du i det minste svaret ditt før dere evt. skilles. Det viktige er at om du faktisk skal være ærlig, så må du være ærlig. Ikke noen vage beskrivelser, eller åpning for vage svar. Du må være tydelig. Anonymkode: 9f769...543
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Nå skumleste jeg litt, men jeg synes du skal være ærlig å si hva du føler, hvis ikke kommer det til å plage deg. Hvem vet, kanskje han føler det samme. Lykke til Anonymkode: f9dd3...01c
Gjest COSL Innovator Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Jeg har vært i dine sko og det over en lengre periode enn deg. Jeg er også godt voksen og burde visst bedre, men det med følelser styrer vi ikke selv. Han sa mye fint til meg og jeg vet at han mente hver eneste ord. Kan nevne litt av det han har sagt og som gjorde at jeg klamret meg til håpet om at det skulle bli noe. - Han var kjempeglad i meg - Han har fridd til meg og sagt han elsker meg og ville bare ha meg. - Han har betrodd meg mye av svært privat karakter fordi jeg var den han stolte mest på. - Han har sagt han vil angre resten av livet hvis han ikke går videre med meg. - Han har gitt meg nøkkel inn til seg og ville også at jeg skulle ha tilgang på nettbanken hans. Jeg tok imot nøkkelen, men aldri om jeg ville hatt tilgang til kontoen hans, så takket nei til det også. - Han har virkelig ønsket å kjøpe dyre ting til meg og vært villig til å reise for å kjøpe de tingene med en gang. Dette har jeg pent takket nei til, da det ikke føltes riktig for meg fra bare en venn. - Han har grått fordi han ikke vil miste meg, jeg betyr så mye for han. Da jeg spurte om han ville være kjæresten min, sa han nei og gråt som en liten unge. Veldig sårt å se og ikke minst vondt å få avslag. For min del måtte jeg kutte kontakten og han drakk seg full samme kvelden fordi han syntes det var helt jævlig å miste meg. Jeg savner han sykt mye og ønsker at han skal kjenne på savnet av meg og kanskje ville ha meg tilbake som kjæreste, noe jeg dessverre ikke trur skjer. For din egen del så bør du ta skrittet og spørre han, sier han nei så bryt all kontakt og slett på fb. Du ødelegger deg selv så veldig ved å holde på sånn og du klarer nok utmerket å finne en som vil ha deg fullt og helt. Det gjør sinnsykt vondt, men det vil jo gå iver med tiden og du vil innse dette selv om en stund. Værsåsnill og tenk på deg selv og ikke bryt deg ned psykisk ved å være der for han hvis han ikke vil ha deg.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 Du må si ifra at du ønsker alt eller ingenting! Sånn som det er nå, går det på hans premisser. Hva skjer den dagen han evt møter ei anna han vil ha som sin kjæreste ? ( hvis han ikke vil være din kjæreste ) Sånne menn trenger klar tale, de trenger motstand, så de må ta et valg. Sånn som du er nå, gjør at han aldri trenger å ta et valg, han får i pose og sekk. Hva vet du hva han gjør når dere ikke er sammen? Anonymkode: 08e68...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå