Gå til innhold

Spør en bigender/genderqueer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er bigender/genderqueer ,det betyr at jeg noen ganger føler meg som en kvinne,noen ganger føler jeg meg som en mann og noen ganger som begge deler. Jeg er biologisk sett kvinne. Du kan spørre meg om nesten hva som helst.

Anonymkode: 4b046...bbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du penis eller vagina?

Skrevet

Jeg har vagina, men skulle gjerne hatt en penis også. Jeg bruker penisprotese slik at jeg på en måte har begge deler.

Gjest PetterPanne
Skrevet

Når fant du ut at du var bigender og hvordan tok dine nærmeste nyheten?

Hvordan påvirker det din hverdag? Kler du deg som en mann noen dager, eller er det kun kvinneklær det går i? 

Hvordan oppfører du deg? En god blanding av maskulint eller er det bare feminint det går i?

Skrevet

Får du hjelp til sykdommen din?

Anonymkode: ae556...6ef

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får du hjelp til sykdommen din?

Anonymkode: ae556...6ef

Det er ikke en sykdom det er en tilstand!

• Liker 3
Skrevet
17 timer siden, PetterPanne skrev:

Når fant du ut at du var bigender og hvordan tok dine nærmeste nyheten?

Hvordan påvirker det din hverdag? Kler du deg som en mann noen dager, eller er det kun kvinneklær det går i? 

Hvordan oppfører du deg? En god blanding av maskulint eller er det bare feminint det går i?

Jeg fant det ut for et års tid siden. De jeg har fortalt det til tok det veldig fint. Jeg kler meg av og til jentete, av og til guttete og av og til kjønnsnøytralt. Jeg oppfører meg både maskulint og feminint. Noen ganger er jeg mest feminin, noen ganger er jeg mest maskulin og noen ganger like mye begge deler. Det påvirker ikke hverdagen min så veldig mye.

Skrevet

Når begynte du selv å tenke over dette med kjønn?

Skrevet
1 time siden, Frostrose skrev:

Når begynte du selv å tenke over dette med kjønn?

begynte å tenke over det for litt over et år siden.  Trodde først jeg var transvestitt eller transexuel men etter å ha lest litt om bigender/genderqueer og fant ut at jeg passet best inn i den kategorien.

• Liker 1
Skrevet

Hvilket kjønn tenner du på/blir du forelsket i?

Skrevet

Jeg tenner mest på /blir mest forelsket i kvinner. Men tenner litt på/ blir litt forelsket i menn også.

Skrevet

Har du oftest samleie med kvinner eller menn? Er de homofile, hetro eller bifile?

Anonymkode: d2f6b...e5b

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du oftest samleie med kvinner eller menn? Er de homofile, hetro eller bifile?

Anonymkode: d2f6b...e5b

Har ligget med både kvinner og menn, men jeg foretrekker å ligge med kvinner.

Skrevet

Er du mest sammen med damer eller menn?

Anonymkode: fb038...bd6

Skrevet

Jeg lurer på om du kan forklare hva du mener med at du "føler deg som" mann/kvinne ?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du mest sammen med damer eller menn?

Anonymkode: fb038...bd6

Kvinner.

Skrevet
1 time siden, Invicta skrev:

Jeg lurer på om du kan forklare hva du mener med at du "føler deg som" mann/kvinne ?

En transexuell føler at han/hun er motsatt kjønn av det han/hun ble født. En bigender/genderqueer føler at hen er både det kjønnet hen er født med og det motsatte kjønn. Får å si detpå en annen måte en bigender/genderqueere er et kjønn på utsiden og begge kjønn på innsiden.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

- Pavilion, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...